Koupit Ford Grand C-Max ojetý vůz u Autoscout24

Najděte si Váš požadovaný automobil.

Nabídky dle vašeho vyhledávání

Nabídky dle vašeho vyhledávání

Ford C-Max - základní model výrobce v třídě vanů

V roce 2007 byl představen kompaktní MPV Ford C-Max jako nástupce modelu Ford Focus C-Max, vyráběného od roku 2003. Ačkoliv je Ford C-Max stále založen na platformě řady FocusFord. Tento pětidveřový vůz s velkými výklopnými dveřmi zavazadlového prostoru se stal základní modelem společnosti Ford v segmentu dodávek, ve které výrobce od roku 1995 nabízel velké MPVFord Galaxy a od roku 2006 také model Ford S-Max.

Alternativní formy energie pro model Ford C-Max

Model Ford C-Max se od svých předchůdců liší dynamickým designem přední části vozu, upravenými světlomety a koncovými LED světly, a také změnami v interiéru. V nové sérii byly zachovány varianty vybavení Ambiente, Style, Titanium a Ghia. Od roku 2008 bylo možné objednat Ford C-Max s bivalentním pohonem namontovaným ve výrobním závodě. Jednalo se konkrétně o model vybavený 2litrovým benzínovým motorem s výkonem 104 kW (141 koní). Jako alternativu nabízel Ford vozidlo třídy kompaktní dodávka s bivalentním pohonem na zemní plyn, s plynovou nádrží pod karoserií a menší přídavnou nádrží pod podlahou zavazadlového prostoru. Do těchto nádrží se vešlo sedmnáct kg zemního plynu, což umožnilo modelu van dojezd téměř 300 kilometrů výhradně na plynový pohon. Výrobce uváděl, že při požití benzinu a plynu může být dojezd vozu až 1000 kilometrů. Pro bioetanol Ford vybavil model C-MAX 1,8litrovým motorem s označením Flexifuel, výkonem 92 kW (125 k) a kombinovanou spotřebou 7,1 litru (169 g CO2/km). Ford C-Max Flexifuel pracuje na benzínu super, bio etanolu nebo jejich směsi.

Benzínové modely Ford C-Max

Vozidla Ford C-Max jsou v nabídce se třemi variantami benzínového motoru. Základní model je osazen benzínovým motorem 1,6 litru s výkonem 74 kW (100 koní), který má při hodnotě emisí CO2 164 g/km průměrnou spotřebu 6,9 litrů. 1,8 litrový benzínový motor má výkon 92 kW (125 koní) a průměrnou spotřebu 7,1 litru (169 g CO2 / km). Model s nejsilnějším dvoulitrovým benzínovým motorem s výkonem 107 kW (145 koní) mohl být vybaven pětistupňovou manuální nebo čtyřstupňovou automatickou převodovkou. Průměrná spotřeba se pohybovala v závislosti na převodovce mezi 7,2 litru a 8 litry, což odpovídá hodnotě emisí CO2 v rozmezí od 171 g/km do 189 g/km.

Na výběr jsou také čtyři modely Ford C-Max s naftovým motorem

Ford nabízel svůj kompaktní van také ve čtyřech variantách s naftovým motorem s filtrem pevných částic. Nejhospodárnější verze Ford C-Max měla 1,6litrový naftový motor o výkonu 66 kW (90 koní) s průměrnou kombinovanou spotřebou 4,7 litru nafty (124 g CO2/km). Další verzí byl model s 1,6litrovým TDCi naftovým motorem o výkonu 80 kW (109 koní) a průměrnou spotřebou 4,8 litrů na 100 kilometrů (126 g CO2/km). Model s dvoulitrovým naftovým motorem o výkonu 81 kW (110 k) a automatickou převodovkou PowerShift měl kombinovanou spotřebu 5,9 litru na 100 kilometrů a emise 159 g CO2/km. Nejsilnější verze měla také dvoulitrový motor, ovšem s výkonem 100 kW (136 koní) a bylo možné ji podle přání zákazníka osadit šestistupňovou manuální nebo automatickou převodovkou. Průměrná spotřeba se pohybovala mezi 5,7 až 5,9 l, což odpovídá emisím CO2 ve výši 149 g/km až 159 g/km.