- Startovní stránka
- Auto
- Maserati
Aktuální nabídky pro Maserati
-
Maserati Indy
€ 1,-- 59 822 km
- 07/1973
- 235 kW (320 hp)
- Veterán
- - (Majitelé)
- Man. převodovka
- Benzín
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Soukromé, FR-37000 TOURS -
Maserati MC12
€ 4 300 000,-- 2 000 km
- 06/2005
- 465 kW (632 hp)
- Ojeté vozidlo
- - (Majitelé)
- Automatická
- Benzín
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Obchodník, ES-28260 Madrid -
Maserati 3200 3200 GT
€ 15 750,-- 40 000 km
- 09/2000
- 271 kW (368 hp)
- Ojeté vozidlo
- 4 majitelů vozidla
- Automatická
- Benzín
-
16,2 l/100 km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de. -
388 g/km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de.
Soukromé, BE-2960 Brecht -
Maserati GranTurismo GRANTURISMO SPORT 4.7 V8 CARBONPAKET MEMORY BOSE
€ 40 495,-- 128 000 km
- 12/2012
- 338 kW (460 hp)
- Ojeté vozidlo
- 2 majitelů vozidla
- Automatická
- Benzín
-
14,3 l/100 km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de. -
331 g/km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de.
Obchodník, DE-40724 Hilden -
Maserati Levante 3.0 V6 275cv auto MOTORE ROTTO
€ 18 900,-- 300 000 km
- 11/2016
- 202 kW (275 hp)
- Ojeté vozidlo
- 2 majitelů vozidla
- Automatická
- Diesel
-
7,2 l/100 km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de. -
189 g/km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de.
Obchodník, IT-83017 Campizze di Rotondi - Avellino -
Maserati Grecale Grecale 2.0 mhev GT PrimaSerie 300cv auto
€ 64 000,-- 5 000 km
- 11/2022
- 221 kW (300 hp)
- Ojeté vozidlo
- - (Majitelé)
- Automatická
- Elektro/Benzín
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Soukromé, IT-35129 Padova -
Maserati Ghibli Diesel Aut. 275
€ 27 999,-- 129 000 km
- 05/2014
- 202 kW (275 hp)
- Ojeté vozidlo
- - (Majitelé)
- Automatická
- Diesel
-
6 l/100 km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de. - - (g/km)
Obchodník, ES-28703 San Sebastián de los Reyes -
Maserati Levante 3.0V6 Turbo GranSport 2020 Utilitaire/Lichtevracht
€ 29 990,-Odpočitatelné DPH - 271 383 km
- 07/2020
- 202 kW (275 hp)
- Ojeté vozidlo
- 1 majitel vozidla
- Automatická
- Diesel
-
8,2 l/100 km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de. -
213 g/km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de.
Obchodník, BE-7350 Hensies -
Maserati Quattroporte 4.2 Executive GT Duoselect
€ 22 900,-- 62 500 km
- 06/2006
- 294 kW (400 hp)
- Ojeté vozidlo
- - (Majitelé)
- Automatická
- Benzín
-
15,8 l/100 km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de. - - (g/km)
Obchodník, ES-28983 PARLA
V době největší popularity italských sportovních vozů v 60. letech, když za nápisem Made in Italy, který se spojoval s designem, luxusem a výkonem, stáli čtyři nezávislí výrobci. Každý z nich se snažil profilovat značku pomocí speciální strategie. Lamborghini jako výrobce traktorů založil v roce 1964 svou vlastní výrobu automobilů s agresivním designem, s cílem stát se výrobcům nejrychlejších sportovních automobilů na světě. Ferrari, jako již etablovaná značka, se ve spolupráci s Fiatem snažili uvést na trh kromě série 365 i cenově dostupný startovací model Dino. Nováček De Tomaso vsadil na výrobu vysoce výkonných závodních automobilů založených na amerických technologiích. Čtvrtým a nejstarším výrobcem byla založena v roce 1914 pěti bratry Maserati stejnojmenná firma na výrobu sportovních automobilů. Maserati kladli důraz na tradiční Gran Turismo v klasickém stylu a začátkem 60. let se vůči konkurenci prosadili čtyřdveřovým (Ital. Quattroporte) sportovním automobilem. Čtyřmístné sedany řady Maserati Quattroporte se poprvé objevily v roce 1963, a byl to jediný model značky, který přežil všechny změny majitelů společnosti. Poté, co byla společnost v 70. letech prodána Citroënu a o deset let později konkurenční firmě De Tomaso, převzal v roce 1993 tradiční společnost z Boloně koncern Fiat.
Klasické kupé a kabriolety od Maserati
První Maserati určený pro silniční provoz uvedli Italové na trh v malých sériích v roce 1947 pod název Maserati A6 jako dvoumístné kupé i jako kabriolet. V pozdních 50. letech následoval Maserati 3500 GT Sebring a na jeho bázi silné kupé Maserati 5000 GT. Oba modely se vyráběly až do poloviny 60. let. Jako nástupce řady GT byl v roce 1963 představen Maserati Mistral ve verzích 2 + 2 místní kupé a kabriolet. Právě tyto modely stály u zrodu série, jejíž modely byly pojmenovány podle větrů.
Větrná éra Maserati
Jako nástupce modelu Sebring uvedl výrobce na trh v roce 1966 nový top model, vybavený motorem V8, s názvem Maserati Ghibli, který se až do roku 1973 vyráběl ve verzích kupé a kabriolet. Po něm následoval model Maserati Khamsin, který se jako kupé vyráběl v letech 1973 až 1982. Karoserie ve formě klínu a sklápěcí světla podtrhovala typické rysy sportovního automobilu 70. let. V modelech Maserati Bora (1972 - 1978) a Maserati Merak, založeném na jeho bázi (1973 - 1982), použil výrobce poprvé koncepci motoru umístěného ve středu. Tyto modely se vyráběly pouze ve verzi kupé. Kromě modelů pojmenovaných jmény větrů, vyráběli Maserati i modely, kterým dávali názvy závodních tras, například: kupé Maserati Indy (1969 - 1975) a Maserati Kyalami (1976 - 1983).
Období Maserati Biturbo
V době, kdy firmu, nacházející se v krizi, odkoupila společnost De Tomaso, změnil nový majitel koncepci a začal vyrábět vozy značky Maserati s biturbo pohonem. Top modely ve výrobním programu byly kupé Maserati Shamal (1989 - 1996) a Maserati Karif (1988 - 1992). Po několika desetiletích se znovu začal vyrábět Maserati s otevřenou střechou po názvem Maserati Spyder. Se záměrem rozšířit společnost se do modelové řady dostala i vozidla nižších tříd. Poprvé se začaly vyrábět rozměrově menší sportovní sedany střední třídy Maserati Biturbo v sériích 200 a 400.
Nové modelové řady Maserati
Strategie zaměřená na výrobu vozů střední třídy nebyla ekonomicky úspěšná, ale novému majiteli, společnosti Fiat, se v 90. letech podařilo vzkřísit staré úspěchy značky. V roce 2003 byl na trh uveden model Maserati Quattroporte páté generace jako zcela přepracovaná varianta klasického modelu. V tradici výroby automobilů kupé pokračovala společnost modelem Maserati 3200 GT (1998 - 2001) a modelem s lakonickým názvem Maserati Coupe. V roce 2007 uvedla společnost na trh novou sérii s názvem Maserati Gran Turismo. V rámci této série spatřily světlo světa modely Maserati Spyder (2001 - 2007), a později Gran Cabrio.
- Maserati 222
- Maserati 224
- Maserati 228
- Maserati 3200
- Maserati 418
- Maserati 420
- Maserati 4200
- Maserati 422
- Maserati 424
- Maserati 430
- Maserati Biturbo
- Maserati Coupe
- Maserati Ghibli
- Maserati GranCabrio
- Maserati GranSport
- Maserati GranTurismo
- Maserati Indy
- Maserati Karif
- Maserati Levante
- Maserati MC12
- Maserati Merak
- Maserati Quattroporte
- Maserati Racing
- Maserati Shamal
- Maserati Spyder
- Maserati TC