Koupit Peugeot 508 ojetý vůz u Autoscout24

Najděte si Váš požadovaný automobil.

Nabídky dle vašeho vyhledávání

Nabídky dle vašeho vyhledávání

Dlouholetá tradice Peugeotu ve střední třídě


Jako jeden z nejstarších výrobců automobilů na světě vyvinul francouzský rodinný podnik  Peugeot na počátku své existence modely různých tříd, vysoce ceněných nejen v segmentu malých a kompaktních vozů. Po druhé světové válce ale trvalo určitou dobu, než na vlně oživení evropské ekonomiky přišly na trh kupé střední třídy a sedany vyšší střední třídy - modely 403, 504 a 604. Ve Francii získala tato auta velkou oblibu jako služební vozidla vládních činitelů, ovšem na ostatních trzích byl Peugeot vnímán jako výrobce malých vozů.


V roce 2010 se Peugeot 508 opět stává topmodelem automobilového trhu


Tento fakt přímo ovlivnily údaje o prodeji velkých limuzín. Na mnoha místech bylo slyšet, že značka by měla opustit segment luxusních vozů business třídy a optimalizovat své modelové řady. V roce 2010 se konečně všechno vyjasnilo: vozy Peugeot 407 a Peugeot 607 byly sloučeny do zcela nového modelu, který se začal prodávat v roce 2011 pod názvem Peugeot 508.


Zvětšení prostoru v limuzíně Peugeot 508


Začátek sériové výroby Peugeot 508 z jedné strany znamenal dočasný odklon od tradiční výroby vozidel high-end segmentu. Z druhé strany Peugeot 508, jako model vycházející z Peugeot 407, značně obohatil střední třídu francouzského vozového parku. Důvod: s délkou 4,79 m se limuzína byla o 10 cm větší než jeho předchůdce střední třídy. Pro srovnání: Peugeot 607 model limuzína dosahuje délky 4,90 m. Tímto prodloužením získal Peugeot 508 kufr se zavazadlovým prostorem o objemu 515 litrů, a cestující na zadních sedadlech měli o dobrých 10 cm více místa pro nohy.


Peugeot 508 - zrušit střední třídu!


Politika firmy se odrážela dokonce i v rozměrech vozů: Peugeot 508 měl být kompromisem mezi střední a luxusní třídou. Z designu karoserie bylo zřejmé, že kompromis nahrával spíš střední třídě, protože vzhledově měl model mnohem více společného s velkým než menším předchůdcem (například v designu přední a zadní části nebo světel).


Kombi Peugeot 508 SW


Prodloužení kombi verze Peugeot 508 nebylo tak markantní - z 4,76 se stalo 4,81 m. Stejně jako jiné modely dostal i pětidveřový kombi do označení písmena SW a šel do prodeje jako Peugeot 508 SW. Po svém předchůdci zdědil průhlednou střechu. Velikost zavazadlového prostoru modelu Peugeot 508 mile překvapí: při složených zadních sedadlech je jeho objem 1400 litrů.


Pohonné jednotky Peugeot 508


Nejekonomičtější verze vozu Peugeot 508 s hybridní variantou dieselového motoru a přídavným elektrickým motorem má výkon 82 kW (112 koní) a spotřebuje 4,2 litru na 100 km (109 g CO2/km). Kromě toho jsou pro Peugeot k dispozici tři naftové a dva benzínové motory o výkonu do 115 kW (156 koní).


Mehr anzeigen