Najděte ojeté Citroen C3 na AutoScout24

Citroen C3

Citroen C3

Citroen C3 je supermini vůz vyráběný automobilkou Citroën od roku 2002. Nahradil Citroen Saxo v modelovém sestavě a je produkován v 5-dveřovém hatchbacku, s první generací rovněž vyrobený jako 2-dveřová konvertibilní verze s názvem C3 Pluriel. 3-dveřový hatchback, s podobným designem jako druhá generace, je prodávaný jako prémiový model k dispozici jako DS3. V roce 2014 byl Citroën C3 oceněn nejvýkonnějším malým autem s prémiovým vozem DS3.

C3 první generace

První generace C3 byla zahájena v roce 2001 na autosalonu ve Frankfurtu stejně jako v roce 2001 na autosalonu v Bologni a začala se prodávat v lednu 2002 jako pětidveřový hatchback. Vůz byl dostupný s 1,1, 1,4 a 1,6 litrovými benzinovými motory a 1,4 a 1,6 litrovými diesel motory. Všechny modely přišly jako standard s pětistupňovou manuální převodovkou, s výjimkou Stop & Start modelu, který přišel se SensoDrive převodovkou a pětistupňová poloautomatická převodovkou s řadícími pádly za volantem s manuálním a automatickým režimem. Nejvyšší úroveň vozu byla jediná verze, která měla možnost čtyřstupňové plně automatické převodovky. Některé verze C3 jsou vybaveny systémem Start-Stop, který dokáže automaticky vypnout motor, když není potřeba šetřit palivo, jako například v dopravě a znovu ho rychle restartujte.

C3 Pluriel

Citroën C3 Pluriel se uvádí na trh (2003-2010) jako kabriolet s pěti různymi variantami, a proto je tak pojmenován. Pluriel je odvozeno od slova plural, což znamená množené číslo.Pluriel může být konfigurován jako hatchback s několika variacemi ovládání střechy a vrchního skla. V roce 2005 dostala C3 facelift, kdy byl přidán nový 1.6 L 16-ventilový HDi dieselový motor do rozsahu, který je stanovený na 110 koní (82 kW). Pluriel také získal podobné interiérové úpravy ale jinak zůstává nezměněný.

Druhá generace C3

Druhá generace C3 byla odhalena médiím v červnu 2009 a učinil svůj oficiální debut na frankfurtském autosalonu v září 2009. Představila nový design karoserie se 108 stupni zorného pole čelního skla, podobně jako některé z větších C4 Picasso. Nová C3 navazuje na křivky profilu předchozího modelu a má podobný vzhled s jinými modely Citroën a starší C3, i když je delší a širší než původní model. Světla vpředu, kapota, montáž přístrojové desky a další komponenty jsou sdíleny s DS3. Ekonomika se zlepšila standardním přizpůsobením tempomatu a omezovačem rychlosti, které jsou dostupné ve VTR +, Airdream + a v exkluzivních modeldech. Všechny verze mají standardní “Indikátor Účinnosti Převodovky”, který názorně uvádí, jaký převodový stupeň má být zařazen, kdy řadit o stupeň nahoru a kdy dolu k optimalizaci ekonomiky. Přicházejí v agregátech 1.4 L se stádem 95 koní a 1,6 o síle120 koní s nízkými emisemi, stejně jako s novými vznětovými motory, všechny s emisemi CO2 pod 120 g / km, plus “Airdream +” model s 99 g / km pomocí nového 1.6 HDI motoru se silou 90 koní.Varianty K dispozici jsou čtyři upravené úrovně v řadě C3, které se pohybují od VT vstupní úrovně (která nemá panoramatické čelní sklo), VTR+ a ekologicky efektivní “Airdream +” (který má nižší emise CO2) na vrchol řady Exclusive, která má poloplátěná a poloalcantarová sedadla, extra chrom vně, litá kola, alarm, skládací zrcátka a elektrické ovládání všech oken. Upravené úrovně jsou označeny malým odznakem na rámu zadního okna na VT / VTR + a Airdream + a malým chromovým odznakem na obou předních dveřích na modelech Exclusive.

Třetí generace C3

Dne 29. června 2016 byly vydány oficiální fotografie nové C3 supermini. C3 má přední designové prvky z faceliftovaného C4 Picassa a Grand C4 Picassa a přijímá boční vzduchové vypukliny z C4 Cactus a bude k dispozici s nimi nebo bez nich. Bude nabízen s možností výběru z devíti barev exteriéru a tří kontrastních odstínů, které se objevují na střeše, krytech mlhových světel, bočních zrcátkách a okolo vzduchových vypuklin.