Přeskočit na hlavní obsah
AutoScout24 je Vám nyní z důvodu údržby k dispozici jen v omezeném rozsahu. Týká se to některých funkcí, např. kontaktování prodejců, přihlášení nebo správy Vašich vozidel k prodeji.
Dacia Lodgy Side

Dacia Lodgy

Dacia Lodgy v přehledu

Zde najdete obsáhlý přehled informací o automobilu Dacia Lodgy včetně nejdůležitějších charakteristik, typu motoru, výbavy a dalších důležitých informací o tomto modelu. Přečtěte si více

Nové od:
Použité od:
*Nejnižší cena na stránce AutoScout24 za poslední měsíc

Po uvedení tradiční rumunské značky Dacia na západoevropských trzích nejprve mateřská společnost Renault etablovala tohoto nízkorozpočtového výrobce pomocí modelů Dacia Sandero a Dacia Logan v tradičním segmentu malých vozů. Po přelomu tisíciletí se Francouzi a Rumuni ještě vice soustředili na to, realizovat svůj koncept v jiných třídách vozidel a představit Dacia jako producenta cenově nejdostupnějších vozů. Začátek strategie byk ve znamení modelu Dacia Sandero Stepway navrženého jako crossover a kombi Dacia Logan MCV. V roce 2010 Rumuni dokonce prezentovali své první sportovní užitkové vozidlo (SUV) Dacia Duster. V průběhu roku 2012 útočná strategie produktu pokračovala: Dacia Dokker se vyrábělo v severoafrickém závodu koncernu Renault a šlo o první kombi této značky se zvýšenou střechou. Téměř současně Rumuni ukázali svůj první rodinný van , který byl představen pod názvem Dacia Lodgy.

Dacia Lodgy může pojmout až sedm cestujících

** Dobré využití místa a flexibilní prostor, podle těchto zásad pro výrobu dodávek navrhli vývojáři Dacia jejich první model v této třídě vozidel. Neokázale navržené tělo s jeho zadní sotva svažující se linií střechy mělo poskytnout dojem většího prostoru. Tak bylo v zadní části v druhé řadě k dispozici dobrých 95 centimetrů světlé výšky a téměř 18 cm pro nohy. Při délce 4,50 m Dacia Lodgy nabídla také dostatek místa pro volitelnou třetí zadní řadu se dvěma standardními sedadly. Tak zde najde místo k sezení až sedm cestujících.

V Dacia Lodgy je až 2600 litrů úložného prostoru

Dělená sklopná sedadla nabízí požadovanou flexibilitu při organizaci vnitřního prostoru. Tak se do Lodgy se sklopenými zadními sedadly vejde až 2,600 litrů úložného prostoru. Jako sedmimístný vůz pojde Lodgy v zavazadlovém prostoru jen něco málo přes 200 litrů nákladu. Možná délka zatížení bez třetího sedadla je v Lodgy přibližně 1,20 m.

Vznětové motory s výkonem až 107 koní u dodávky Dacia Lodgy

U Dacia Lodgy s pohonem předních kol výrobce vsadil u dieselových modelů v nástupním modelu na common-rail s výkonem 66 kW (90 koní), který byl v kombinaci s manuální pětistupňovou převodovkou. V nejlepší verzi Dacia Lodgy Diesel opustila linku s motorem o objemu 1,5 litru. Velký diesel dodávaný s šestistupňovou převodovkou dostal dodávku na výkon až 79 kW (107 k). S tímto motorem Dacia Lodgy dosáhla maximální rychlost až 175 kilometrů za hodinu. Spotřebu nafty výrobce uvádí hodnotami mezi 4,9 litru a 5,3 litru (109 g/km na 116 g/km CO2).

Ve velkém benzinovém motoru Dacia Lodgy se o pořádnou páru postará turbo

U benzíňáků byl po uvedení na trh standardně namontován 1,6 l motor o výkonu 61 kW (83 koní). Později došlo k novější verzi s přímým vstřikováním s přeplňováním, která mohla zmobilizovat v Dacia Lodgy až 85 kW (115 koní). Se benzínovým motorem se sníženým objemem na 1,2 litru dodávka dosahovala nejvyšší rychlosti téměř 170 km/h. Spotřeba paliva byla dle výrobce 7,5 litru (135 g/km CO2).