- Startovní stránka
- Auto
- Ford
- Ford Fiesta
Ford Fiesta v přehledu
Zde najdete obsáhlý přehled informací o automobilu Ford Fiesta včetně nejdůležitějších charakteristik, typu motoru, výbavy a dalších důležitých informací o tomto modelu. Přečtěte si více
Aktuální nabídky pro Ford Fiesta
-
Ford Fiesta 5p 1.4 tdci Ghia 55000km!!!!
€ 2 500,-- 55 000 km
- 06/2007
- 50 kW (68 hp)
- Ojeté vozidlo
- - (Majitelé)
- Man. převodovka
- Diesel
-
4,3 l/100 km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de. - - (g/km)
Obchodník, IT-20131 Milano - MI -
Ford Fiesta Titanium 1,25 Keyless PDC Klimaautomatik
€ 4 990,-- 90 100 km
- 11/2011
- 60 kW (82 hp)
- Ojeté vozidlo
- 2 majitelů vozidla
- Man. převodovka
- Benzín
-
5,7 l/100 km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de. -
135 g/km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de.
Obchodník, DE-47506 Neukirchen-Vluyn -
Ford Fiesta Titanium/ 125pk/ parkeersensoren
€ 5 999,-- 117 000 km
- 10/2013
- 92 kW (125 hp)
- Ojeté vozidlo
- 1 majitel vozidla
- Man. převodovka
- Benzín
-
4,3 l/100 km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de. -
99 g/km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de.
Obchodník, BE-3730 Hoeselt -
Ford Fiesta ST 1.6 EcoBoost / 2016 / RECARO /
€ 9 950,-- 135 000 km
- 11/2016
- 134 kW (182 hp)
- Ojeté vozidlo
- 2 majitelů vozidla
- Man. převodovka
- Benzín
-
5,9 l/100 km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de. - - (g/km)
Obchodník, BE-8850 Ardooie -
Ford Fiesta Trend 1.6 l DIESEL / 1.Hand / Zahnriemen
€ 2 490,-- 239 315 km
- 03/2009
- 66 kW (90 hp)
- Ojeté vozidlo
- 1 majitel vozidla
- Man. převodovka
- Diesel
-
4,2 l/100 km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de. -
111 g/km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de.
Obchodník, DE-78554 Aldingen -
Ford Fiesta 1.25 TITANIUM
€ 3 950,-- 186 208 km
- 06/2010
- 60 kW (82 hp)
- Ojeté vozidlo
- - (Majitelé)
- Man. převodovka
- Benzín
-
5,6 l/100 km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de. -
129 g/km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de.
Obchodník, NL-5113 TC ULICOTEN -
Ford Fiesta Prêt à immat + EURO 5 !!
€ 3 000,-- 173 000 km
- 10/2011
- 44 kW (60 hp)
- Ojeté vozidlo
- 2 majitelů vozidla
- Man. převodovka
- Benzín
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Obchodník, BE-6000 Charleroi -
Ford Fiesta 5 Porte 1.2 Titanium
€ 4 900,-- 91 672 km
- 02/2009
- 60 kW (82 hp)
- Ojeté vozidlo
- 1 majitel vozidla
- Man. převodovka
- Benzín
-
5,7 l/100 km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de. - - (g/km)
Obchodník, IT-20033 Solaro MI -
Ford Fiesta 1.25 CHAMPIONS EDITION 5-DEURS / AIRCO STOELVERWAR
€ 4 990,-- 145 220 km
- 03/2012
- 60 kW (82 hp)
- Ojeté vozidlo
- - (Majitelé)
- Man. převodovka
- Benzín
-
0,0 l/100 km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de. - - (g/km)
Obchodník, NL-7512 HM ENSCHEDE
Ford Fiesta е супермини автомобил, произвеждан от Ford от 1976-а година насам. По света има продадени над 16 милиона бройки от марката, което я прави трети по този показател след след Escort и F-Series. Във Великобритания Fiesta е най-популярният автомобил в десет различни години, което обяснява и защо е най-продаваният модел в историята на страната със своите над 4,5 милиона бройки. Инвестицията в разработването на проекта и производствените мощности за Fiesta е над 1 милиард долара – най-голямата в историята на Ford, при това за най-малката кола, произведена от компанията. Fiat 127, Volkswagen Polo, Peugeot 104 and Renault 5 вече са добре приети на пазара, когато Fiesta се появява през 1976-а година, но моделът на Ford поставя нови стандарти по отношение на интериора и контрола при шофирането. Освен това Fiesta, макар да е най-лекият автомобил в класа си с тегло от само 730 килограма, е напред и по отношение на сигурността – моделът е разработен чрез първите компютърни програми за симулации на катастрофи. Само три години по-късно вече са продадени над един милион бройки, а Fiesta печели наградата за автомобил на годината в Германия. Второто поколение – Fiesta Mark II, се появява през август 1983-а с нов дизайн на предницата (но минимална разлика под капака) и промени в интериора. Това е и първият вариант, който има дизелов двигател, адаптиран от Ford Escort. Шест години по-късно се появява и третото поколение, което обаче е базирано на нова платформа и изглежда съвсем различно. Fiesta Mark III обръща внимание и на една от основните слабости в предишната версия – липсата на модел с пет врати, нещо, което вече е налично при конкуренцията от Fiat Uno, Peugeot 205 и Opel Corsa.
Рекорди в индустрията
Четвъртото поколение излиза на пазара през 1995-а и то с различни двигатели – новите Zetec-SE в модификации от 1.25-, 1.4- и 1.6-литра. Изцяло алуминиеви, те са по-леки и по-тихи от своите предшественици, а също така и по-надеждни. Интериорът и екстериорът също са подобрени, но най-забележителното е, че заедно с тази Fiesta, на същите поточни линии, и то с почти еднакви части, се произвежда и Mazda 121. Но Mazda 121 се счита за по-надеждна и осигурява по-високи нива на клиентско удовлетворение. Направата на една Fiesta отнема 18,5 часа от начало до край, което е рекордно бързо по онова време в индустрията. На това поколение Fiesta са базирани и Ford Puma и Ford Ka. През 2002-а идва и следващото поколение – Fiesta Mark V, което не се отличава особено от предишното (ако изключим различния дизайн на предницата). Конкуренцията – Renault Clio, Opel Corsa, Fiat Punto и новото Peugeot 206, дори има повече място отзад, но пък Ford си остава най-забавен за шофиране, особено във формата с 1.6-литров Zetec SE.
Съвсем различна от оригинала
Шестото поколение, появило се на пазара през 2008-а, има тотално различен New Edge дизайн. Толкова различен, че прилича на мини Focus. А и това е първата Fiesta, в която няма нито един компонент от оригинала. Освен това колата е пораснала – тя вече тежи 1035 килограма и двигателите не са толкова мощни, колкото би могло. Но пък цената на употребяваните автомобили е привлекателно ниска. През 2013-а Fiesta минава през фейслифт и става първият автомобил с новата трапецовидна решетка, използвана във Focus, Fusion и Mustang. Двигателите също са променени, а в моделите може да се използва и луксозното обзавеждане от Focus и Mustang. Агрегатите са 1.0-литров Duratec Ti-VCT, 1.0-литров Ecoboost, 1.6-литров Ecoboost, 1.5-литров TDCi Duratorq и 1.6-литров TDCi Duratorq. Концептуалният Ford Fiesta ST (задвижван от 1.6-литров турбо Ecoboost) бе показан през март 2012-а, а през 2013-а спечели наградата на Top Gear за автомобил на годината. При тестовете на Dekra употребяваните автомобили Fiesta не се представят по-зле от другите в класа си. Сериозните проблеми са най-вече с електричеството на фаровете, но корозията е минимална. Fiesta от 2008-а пък се класира на трето място в ранглистата на Dekra за автомобили с над 100 000 километра пробег.