- Startovní stránka
- Auto
- Ford
- Ford Focus
Ford Focus v přehledu
Zde najdete obsáhlý přehled informací o automobilu Ford Focus včetně nejdůležitějších charakteristik, typu motoru, výbavy a dalších důležitých informací o tomto modelu. Přečtěte si více
Aktuální nabídky pro Ford Focus
-
Ford Focus 1,0 EcoBoost 92kW Business Turnier
€ 4 950,-- 141 900 km
- 07/2016
- 92 kW (125 hp)
- Ojeté vozidlo
- 2 majitelů vozidla
- Man. převodovka
- Benzín
-
4,8 l/100 km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de. -
110 g/km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de.
Obchodník, DE-81245 München -
Ford Focus 2.5 Turbo RS | Utilitaire | Full Stock | Etat Neuf
€ 39 990,-- 46 500 km
- 03/2010
- 224 kW (305 hp)
- Ojeté vozidlo
- 3 majitelů vozidla
- Man. převodovka
- Benzín
-
9,4 l/100 km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de. -
225 g/km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de.
Obchodník, BE-4500 Huy -
Ford Focus 1.8 TDDi cat SW Trend
€ 900,-- 349 999 km
- 11/1999
- 66 kW (90 hp)
- Ojeté vozidlo
- - (Majitelé)
- Man. převodovka
- Diesel
-
5,1 l/100 km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de. - - (g/km)
Obchodník, IT-29121 Piacenza – Pc -
Ford Focus 2.5-20V ST lees beschrijving!
€ 8 500,-- 373 000 km
- 03/2007
- 166 kW (226 hp)
- Ojeté vozidlo
- - (Majitelé)
- Man. převodovka
- Benzín
-
9,3 l/100 km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de. -
224 g/km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de.
Soukromé, NL-4874KK Etten-Leur -
Ford Focus Trend
€ 2 350,-- 172 500 km
- 08/2013
- 92 kW (125 hp)
- Ojeté vozidlo
- 1 majitel vozidla
- Man. převodovka
- Benzín
-
5,1 l/100 km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de. -
121 g/km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de.
Obchodník, DE-71686 Remseck am Neckar -
Ford Focus 1.8 Style
€ 2 000,-- 203 321 km
- 01/2009
- 92 kW (125 hp)
- Ojeté vozidlo
- - (Majitelé)
- Man. převodovka
- Benzín
-
7 l/100 km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de. - - (g/km)
Soukromé, NL-1404 Bussum -
Ford Focus 1.5 EcoBlue ST-Line. Moteur Ne Démarre Pas
€ 6 499,-- 291 000 km
- 12/2019
- 88 kW (120 hp)
- Ojeté vozidlo
- - (Majitelé)
- Man. převodovka
- Diesel
-
3,6 l/100 km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de. -
97 g/km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de.
Obchodník, BE-4141 Louveigne -
Ford Focus 1.5 EcoBlue 120ch BoiteAuto 1erMain GPS Caméra Car
€ 7 500,-- 170 384 km
- 01/2020
- 89 kW (121 hp)
- Ojeté vozidlo
- - (Majitelé)
- Automatická
- Diesel
- - (l/100 km)
-
99 g/km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de.
Obchodník, FR-67960 ENTZHEIM -
Ford Focus Focus 2.0 EcoBoost ST3
€ 15 500,-- 81 327 km
- 04/2015
- 199 kW (271 hp)
- Ojeté vozidlo
- 1 majitel vozidla
- Man. převodovka
- Benzín
-
6,8 l/100 km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de. - - (g/km)
Soukromé, BE-1770 LIEDEKERKE
Ford Focus je nástupce úspěšného modelu Escort v segmentu nižší střední třídy. Ačkoliv byl Escort dobré a oblíbené auto, byl již technicky zastaralý a Ford si nemohl dovolit zaostat za značkami jako Volkswagen, Opel nebo Renault. Focus byl představen roku 1998 na autosalónu v Ženevě a způsobil velký rozruch. Zaujal svým moderním designem zvaným new edge. Stejně také inovacemi jako nezávislá zadní náprava, jež byla v této třídě zde použita poprvé, která autu poskytovala stabilitu, zlepšovala ovladatelnost a udělala jízdu komfortnější než u rivalských vozů. Interiér se nesl v podobném duchu jako exteriér vozu a byl kombinací inovativního designu a účelnosti. Přes svou menší velikost Focus nabízel dost prostoru jak vepředu, tak i na zadních sedadlech, kde se bez problémů vejde i člověk vysoký 190 cm a se svou spolehlivostí je dobrou volbou při koupi ojetého vozu za rozumnou cenu. Objemný byl i kufr, který měl 350L a ve verzi combi dokonce 520L Všemi těmito výhodami Focus překonával své rivaly Volkswagen Golf, Renault Megáne nebo Opel AstraProdej začal v roce 1998 a auto se velmi brzo uchytilo na vrchních žebříčcích prodejnosti. Nabízely se 3-dveřový a 5ti-dveřový hatchback, 5ti-dveřové kombi a později 4-dveřový sedan. Design tehdejších vozů navrhoval Jack Telnack. Kombinací protínajících se oblouků, ostrých linek a rovných ploch dávaly Focusu moderní a signifikantní vzhled. Od roku 2006 Ford opustil od směru New Edge a v současné době se vozy dělají ve znamení Kinetic design. Nabízely se benzínové čtyřválce 1.4 16V o výkonu 55 kW, 1.6 16V/74 kW (používané především u verzí CL a LX) a pak 1.8 16V/85 kW a 2.0 16V/ 96 kW používané především u modifikace Ghia. Z dieselů to byly čtyřválce 1.8 Di/55 kW, 1.8 TDDi/66 kW, později byl dodáván modernizovaný 1.8 TDCi/74 a 85 kW. Převodovky byly buď pětistupňové manuální, nebo čtyřstupňové automaty. Výbava je pestrá. V základním provedení měl vůz airbag řidiče i spolujezdce, posilovač řízení, centrální zamykání, plnohodnotnou rezervu i nastavitelnou pozici volantu. V lepších verzích se nacházelo vybavení jako klimatizace, boční airbagy, parkovací senzory nebo kožené sedačky. V roce 2001 prošel Focus faceliftem, nejvýraznější změnou bylo přemístění blinkrů do předních světlometů, ale také se rozšířila nabídka výbavy, středová konzole dostala držáky na pití a rozšířila se i škála barev. Roku 2002 se začala vyrábět sportovní verze ST 170 a posléze ještě rychlejší a silnější verze RS s motorem Ford Zeta 2.0 l s výkonem 158 kW a šestistupňovou převodovkou. Tento vůz je díky své ovladatelnosti, nízké hmotnosti a vzhledu dodnes oblíbenou volbou pro automobilové nadšence. Bohužel se jich v ČR vyskytuje velmi málo. Druhá generace se nesla v podobném duchu jako první a vyráběla se od roku 2004 do 2010. Hlavní byla praktičnost a komfort. Auto bylo nyní tužší, větší, šírší a těžší než předchůdce. Ve výbavě se objevily věci jako reflexní čelní sklo, dálkové ovládní zámku dveří nebo adaptivní přední světlomety. V nabídce byly například zážehové motory 1.4 l Duratec (59 kW), 1.6 l Duratec (73 kW) nebo nejsilnější 2.0 l (106 kW). Z dieselů potom 1.6 l Duratorq TDCi, 1.8 l a 2.0 l o výkonu 100 kW. Focus II se vyráběl ve stejných modifikacích jako předchůdce, přibylo ale kupé/kabriolet Focus CC, jenž měl pevnou stahovací střechu, a o jeho design se postarala firma Pininfarina, crossover Focus X Road či úsporná verze ECOnetic, která produkovala pouhých 115 g CO2 na 1 km. Za zmínku stojí i model RS, který tehdy byl se svými 224 kW (300 koní) nevýkonnějším sériově vyráběným vozem s přední poháněnou nápravou. Zatím poslední třetí generace se vyrábí od roku 2011 a drží se na vrcholu žebříčku prodeje v Evropě. Jeho design se nese v duchu směru Kinetic design a s moderním vzhledem se zaměřuje na šetrnost k životnímu prostředí, což zajišťují motory typu EcoBoost, z nichž je nejčastější tříválec 1.0 l, jehož dvě varianty dávají 75 a 93 kW. Roku 2014 prošel vůž faceliftem, během něhož se změnila přední maska, nové technologie jako asistent rozjezdu v kopci nebo funkce stop/start.