Přeskočit na hlavní obsah
AutoScout24 je Vám nyní z důvodu údržby k dispozici jen v omezeném rozsahu. Týká se to některých funkcí, např. kontaktování prodejců, přihlášení nebo správy Vašich vozidel k prodeji.
vw-transporter-l-01.jpg

Volkswagen Transporter

Volkswagen Transporter v přehledu

Zde najdete obsáhlý přehled informací o automobilu Volkswagen Transporter včetně nejdůležitějších charakteristik, typu motoru, výbavy a dalších důležitých informací o tomto modelu. Přečtěte si více

Nové od:
Použité od:
*Nejnižší cena na stránce AutoScout24 za poslední měsíc

Titul Vůz pro každodenní použití získává VW Transporter s 250 stupni výbavy VW Brouk a VW Transporter mají hodně společného nejen po technické stránce. Obě řady vozidel, které se sériově vyráběly v dílnách Volkswagen ve Wolfsburgu a Hannover , se v 50. letech staly symbolem ekonomického boomu. Brouček byl legendou v automobilových dějinách, Transporter dosáhl stejného postavení jako vůz pro volný čas a kempování a v každé nové sérii uhájil svůj titul nejprodávanějšího MPV vozu v Německu. Kromě toho, že se hodí pro každodenní použití, udělala na zákazníky dojem především jeho flexibilita: v modelové řadě VW T5 byl VW Transporter k dostání ve více než 250 různých variantách se dvěma rozvory, třemi výškami střechy a ve čtyřech hmotnostních třídách od 2,6 do 3,2 tuny. V této sérii VW Transporter byly k mání dva benzínové a čtyři TDI motory. Řady VW Transporter od roku 1950

  • VW T1 (1950 - 1967): Modelu VW T1 Wolfsburští za sedmnáct let výroby prodali asi 1,82 milionu exemplářů doma i v zahraničí. Dnes jsou oblé VW Transporter první generace se svým osobitým logem ve tvaru písmene V na kapotě a rozděleným čelním sklem vyhledávanou sběratelskou lahůdkou. To se týká zejména speciálního modelu VW T1, nazývaného Samba, se čtyřmi bočními a střešními okny.
  • VW T2 (1967 - 1979): Během třináctiletého výrobního cyklu si VW Transporter vybudoval reputaci jako nezničitelný a kdekoliv použitelný užitkový vůz na práci i volný čas. VW T2 vyrostl o 26 centimetrů na délku, dostal velké čelní sklo a standardně i posuvné boční dveře. Volkswagen prodal v Evropě téměř tři miliony VW T2.
  • VW T3 (1979 - 1990): Klínovitý VW T3 byl poslední VW Transporter se zadním motorem. Modelová řada byla rozšířena o dieselové motory a pohon všech čtyř kol; motory s protilehlými válci byly převedeny ze vzduchového na vodní chlazení. VW prodal po celém světě téměř dva miliony VW T3.
  • VW T4 (1990 - 2003) a VW T5 od roku 2003: První užitkový vůz VW s předním motorem byl realizován modelem T4. Se zavedením nových technologií motorů Wolfsburští vyvinuli jejich VW Transporter tak, aby se podobal minibusu, ale zároveň nabídl pohodlí osobního automobilu. Pro průmyslový sektor byly navrženy čtyři verze modelu.

Modely VW Transporter

  • VW Transporter skříňový vůz: Uzavřená verze VW Transporter ve váhové kategorii lehkých užitkových vozidel s celkovou hmotností do 3,2 tuny nabízela se třemi různými výškami střechy a dvěma různými rozvory nákladový prostor od 5,8 do 9,3 krychlových metrů. V závislosti na výbavě se maximální zatížení vozu pohybovalo od 0,8 do 1,4 tuny.
  • VW Transporter Kombi: Jako minibus mohl VW Transporter přepravit v závislosti na volbě sedadla šest až devět osob. V nabídce řady VW T5 byly čtyři různé verze se standardní střechou, středně vysokou střechou, vysokou střechou a dvěma rozvory od 300 do 340 centimetrů.
  • VW Transporter plošina: VW Transporter byl nabízen s nákladní plošinou ve čtyřech verzích s jednoduchou a dvojitou kabinou a dvěma rozvory. S krátkým rozvorem a jednoduchou kabinou tvořila úložná plocha téměř pět metrů čtverečních. Když se rozšířil rozvor až o čtyřicet centimetrů, zvětšil se prostor na 5,7 metru čtverečních. S dvojitou kabinou je k dispozici nákladový prostor 4,2 metrů čtverečních. Dodatečně je VW Transporter v této výrobní řadě k dispozici také jako nízký valník pro snadné nakládání.
  • VW Transporter podvozek: Pro flexibilní použití vozu se zavazadlovým prostorem, chladicím systémem a přívěsem nabídli Wolfsburští VW Transporter i jako podvozek pro všechny druhy speciálních nástaveb. Dodán mohl být podvozek s délkou kol 300 a 340 centimetrů, jednoduché nebo dvojité kabiny. Byl navržen pro celkovou hmotnost od 2,8 do 3,0 tun.