ALFA ROMEO SPIDER 2.0 QV (QUADRIFOGLIO VERDE) SERIE III. SOLO 2.598 UNIDADES PRODUCIDAS. AÑO 1990. 79.000 KM. MUY BUEN ESTADO DE CONSERVACION. Muy pocos han sido los cambios que con el paso del tiempo ha sufrido este Alfa. Desde que apareció, en 1968, se ha mantenido casi intacto, el Spider sigue manteniendo todo su atractivo. Su carrocería, extremadamente baja y afilada, llama poderosamente la atención. El motor que mueve a este descapotable es un dos litros de cuatro cilindros en línea. Sus 128 caballos son más que suficientes para los algo más de 1.000 kilos que pesa el coche. En cualquier caso, este grupo motriz se muestra sumamente eficaz. Tira muy bien a bajo y medio régimen, por lo cual, y dado que los desarrollos del cambio están muy bien acoplados a las características del tetracilíndrico, la elasticidad es notoria. Por su parte, los frenos cumplen a la perfección su misión. Los cuatro discos son siempre capaces de detener la tonelada que pesa este bello modelo. En cuanto al cambio, como ocurre en todos los Alfa, la primera se niega a menudo a engranar, debiendo sumar a ello cierta aspereza del selector de velocidades que, como dato curioso, está colocado en la consola central como consecuencia de la inusual posición del puesto de conducción respecto del grupo motriz. MOTOR Tipo: Cuatro tiempos, gasolina. Posición: Delantero longitudinal. Número de cilindros: Cuatro en línea. Material del bloque/culata: Aleación/aleación. Arbol de levas: Dos en culata. Válvulas: Dos por cilindro en V a 80°. Alimentación: Dos carburadores horizontales de doble cuerpo. Encendido: Electrónico. Lubricación: Por bomba de engranajes. Refrigeración: Líquida con electroventilador de arranque termostàtico. Diámetro por carrera: 84 x 88,5 mm. Cilindrada: 1.962 c.c. Relación de compresión: 9:1. Potencia máxima: 128CVa 5.400 rpm. Potencia especifica: 65,2 CV/I. Par máximo: 18,1 kgm. a 4.000 rpm. Régimen máximo: 6.500 rpm. TRANSMISION Tracción: Trasera. Embrague: Monodisco en seco. Caja de cambios: Manual de cinco velocidades. Desarrollos a 1.000 rpm: 1.ª 3,30:1; 2.ª 1,99:1; 3.ª 1,35:1; 4.ª 1,00:1; 5.ª 0,79:1. Grupo cónico: 4,1:1 (10/41). Desarrollo final en 5.ª : 35,2 km/h a 1.000 rpm. BASTIDOR Tipo: Monocasco autoportante en chapa estampada. Suspensión: Delantera: triángulos superpuestos con barras oblicuas de reacción, amortiguadores, muelles helicoidales y estabilizadora. Trasera: eje rígido con brazos de empuje longitudinales, amortiguadores telescópicos, muelles helicoidales y barra estabilizadora. Dirección: De circulación a bolas. Frenos: Discos en las cuatro ruedas. Aceleración De 0 a 100 km/h 9"78/100 1000 metros con salida parada 30?94/100 Velocidad máxima 191,3 km/h
Používáme soubory cookie. Abyste mohli najít to, co potřebujete.
Aby pro vás využívání naší internetové nabídky bylo co nejpříjemnější, používáme cookies a jiné technologie třetích stran (obojí dále jen jako „cookies“), abychom mohli ukládat a následně využívat údaje o zařízeních a osobní údaje (např. IP adresy).
Díky tomu vám můžeme zobrazovat personalizovanou reklamu na základě vašich zájmů, optimalizovat svou nabídku a analyzovat způsob, kterým ji používáte. Kliknutím na tlačítko vpravo dole vyjádříte souhlas s použitím cookies, pro které je souhlas povinný, a se souvisejícím zpracováním osobních údajů. Kliknutím na tlačítko vlevo dole můžete rozhodnout o jednotlivých cookies nebo vyjádřit nesouhlas se zpracováním osobních údajů, pokud k němu dochází na základě oprávněných zájmů. Pokud nechcete udělit souhlas, klikněte .
Ve vašem zařízení mohou být uloženy nebo přečteny soubory cookie, identifikátory zařízení nebo podobné online identifikátory (např. identifikátory založené na přihlášení, náhodně přiřazené identifikátory, síťové identifikátory) spolu s dalšími informacemi (např. typ a informace o prohlížeči, jazyk, velikost obrazovky, podporované technologie atd.) pro jeho rozpoznání při každém připojení k aplikaci nebo webové stránce, a to pro jeden nebo několik zde uvedených účelů.
Své preference můžete kdykoli upravit a udělené souhlasy můžete odvolat. Stačí otevřít správce osobních údajů v našem prohlášení o ochraně osobních údajů.
Účely
Přesné údaje o zeměpisné poloze a identifikace pomocí skenování zařízení
Personalizovaná reklama a obsah, měření reklam a obsahu, průzkum publika a rozvoj služeb
Přísně nutné soubory cookie
Tyto cookies jsou nutné pro bezchybné fungování stránky a neukládají žádné informace, podle nichž by bylo možné určit totožnost konkrétních osob. Zpravidla se ukládají v důsledku kroků uživatele, aby umožnily důležité funkce jako zadávání či správa přihlašovacích údajů nebo nastavení ochrany osobních údajů. Tyto cookies obvykle nelze deaktivovat. Jisté prohlížeče však mohou tyto cookies blokovat či vás na ně upozorní. Mějte na paměti, že blokování těchto cookies má dopad na funkčnost naší stránky.
Funkční
Tyto soubory cookie jsou nastaveny webem, aby umožnily lepší uživatelský zážitek prostřednictvím rozšířených funkcí, jako je personalizace naší nabídky (např. pokračovat ve vyhledávání, které bylo provedeno během předchozí návštěvy naší nabídky, nebo přijímat nabídky ve vaší oblasti). Některé soubory cookie se používají k ukládání informací, které poskytnete při žádosti o financování, v souborech cookie po dobu 30 dnů a automaticky je znovu použijí k vyplnění nových žádostí o financování v tomto období. Bez nastavení takových cookies nelze takto rozšířené funkce používat zcela ani zčásti.