detailpage.leasing.tip.text
Najeté kilometry
38 622 km
Převodovka
Man. převodovka
První registrace
08/1997
Pohonné hmoty
Benzín
Výkon
140 kW (190 hp)
Prodejce
Obchodník
Základní údaje
- Typ konstrukce
- Kabriolet
- Typ
- Ojeté vozidlo
- Sedadla
- 2
- Dveře
- 2
- Verze pro trh
- Francie
- Číslo nabídky
- RD888
Historie vozidla
- Najeté kilometry
- 38 622 km
- První registrace
- 08/1997
- Rok výroby
- 1998
- Úplná historie služby
- Ano
Technické údaje
- Výkon
- 140 kW (190 hp)
- Převodovka
- Man. převodovka
- Zdvihový objem
- 3 946 cm³
- Převodovky
- 5
- Válce
- 8
Spotřeba energie
- Pohonné hmoty
- Benzín
Barva a čalounění
- Barva
- Modrá
- Odstín dle výrobce
- Bleu
Popis vozidla
V8 3,9 190ch, essence, bleu, 01/08/1997, Face à la disponibilité décroissante des gros moteurs à quatre cylindres pour une utilisation dans leurs modèles +4, Morgan a commencé à installer le tout récemment disponible Moteur Rover V8 dans leurs voitures en 1968, donnant à ces voitures la désignation de modèle "+8".
La cylindrée du moteur est passée du 2, 3 L du moteur Triumph TR4 à 3, 5 L, puis 3, 9 L (1990), 4, 0 (1998-2004) avec un 4, 6L en option (1996-2000), tous basés sur le même bloc Land Rover. Cependant, ce V-8 n'était pas plus lourd que le moteur Triumph. Ces caractéristiques ont permis au +8 d'accélérer beaucoup plus rapidement que le +4 initial et ont également amélioré sa capacité de tenue de route.
La puissance (143-204 ch), le poids et les performances ont varié avec les émissions et les lois structurelles tout au long de son histoire. Ainsi propulsée, la voiture pouvait accélérer de 0 à 100 km / h en 5, 6 secondes. Dans sa forme définitive, le GEMS Land Rover V8 produisait 190 ch (140 kW).
La cylindrée du moteur est passée du 2, 3 L du moteur Triumph TR4 à 3, 5 L, puis 3, 9 L (1990), 4, 0 (1998-2004) avec un 4, 6L en option (1996-2000), tous basés sur le même bloc Land Rover. Cependant, ce V-8 n'était pas plus lourd que le moteur Triumph. Ces caractéristiques ont permis au +8 d'accélérer beaucoup plus rapidement que le +4 initial et ont également amélioré sa capacité de tenue de route.
La puissance (143-204 ch), le poids et les performances ont varié avec les émissions et les lois structurelles tout au long de son histoire. Ainsi propulsée, la voiture pouvait accélérer de 0 à 100 km / h en 5, 6 secondes. Dans sa forme définitive, le GEMS Land Rover V8 produisait 190 ch (140 kW).
Leasing
detailpage.leasing.title Groupe Astellia
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Enthalten
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 48 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 319,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,0722
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0316
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Toyota Financial Services Toyota Kreditbank GmbH Toyota Allee 5 50415 Köln-Marsdorf
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Prodejce
ObchodníkGroupe Astellia
KontaktFranck TRUQUET
- Odpočitatelné DPH
- Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de.
- Cena dodavatele
- Uvedené údaje jsou přibližné informace poskytnuté tvůrcem nabídky. Hodnoty mohou představovat zkušenosti s tímto modelem nebo pocházet z jiných zdrojů.
- Uvedené hodnoty byly stanoveny předepsaným postupem měření (podle místních zákonů v aktuálně platné verzi). Informace se vztahují k nabízenému modelu vozidla a slouží pro účely srovnání mezi různými typy vozidel.