- Startovní stránka
- Auto
- Maserati
Aktuální nabídky pro Maserati
-
Maserati Ghibli Ghibli 3.0 Diesel 275 CV
€ 24 999,-- 129 000 km
- 02/2015
- 202 kW (275 hp)
- Ojeté vozidlo
- - (Majitelé)
- Automatická
- Diesel
-
5,9 l/100 km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de. -
158 g/km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de.
Obchodník, IT-35010 Saletto Di Vigodarzere - Padova - Pd -
Maserati Ghibli 3.0 V6 Leder Harman-Kardon Memory Kamera
€ 21 490,-- 122 600 km
- 11/2015
- 202 kW (275 hp)
- Ojeté vozidlo
- - (Majitelé)
- Automatická
- Diesel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Obchodník, DE-72535 Heroldstatt -
Maserati GranCabrio S 4.7L V8/PDC/NAVI/SHZ/BOSE
€ 45 900,-- 51 690 km
- 07/2013
- 331 kW (450 hp)
- Ojeté vozidlo
- 1 majitel vozidla
- Automatická
- Benzín
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Obchodník, DE-57482 Wenden -
Maserati GranCabrio 4.7 V8
€ 35 000,-- 107 680 km
- 04/2010
- 323 kW (439 hp)
- Ojeté vozidlo
- - (Majitelé)
- Automatická
- Benzín
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Obchodník, DE-88250 Weingarten -
Maserati Ghibli Automatik/Xenon/Navi/Kamera/SHZ/Leder/PDC
€ 29 990,-- 39 211 km
- 05/2016
- 243 kW (330 hp)
- Ojeté vozidlo
- 2 majitelů vozidla
- Automatická
- Benzín
-
9,6 l/100 km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de. -
228 g/km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de.
Obchodník, DE-36179 Bebra -
Maserati Ghibli Granlusso *2.HD *19 *Kam *Memory *ACC
€ 31 900,-- 82 000 km
- 10/2017
- 257 kW (349 hp)
- Ojeté vozidlo
- 2 majitelů vozidla
- Automatická
- Benzín
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Obchodník, DE-42855 Remscheid/NRW -
Maserati Ghibli 3.0 V6 Modena S Q4 GRANSPORT TELECAM 360 IVA ESP.
€ 45 900,-Odpočitatelné DPH - 80 000 km
- 11/2021
- 316 kW (430 hp)
- Ojeté vozidlo
- 1 majitel vozidla
- Automatická
- Benzín
- - (l/100 km)
-
251 g/km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de.
Obchodník, IT-20900 Monza - Monza Brianza - Mb -
Maserati Levante 3.0 V6 GranSport 275cv auto my19 STUPENDA
€ 41 990,-- 99 983 km
- 02/2019
- 202 kW (275 hp)
- Ojeté vozidlo
- 1 majitel vozidla
- Automatická
- Diesel
-
8,0 l/100 km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de. -
213 g/km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de.
Obchodník, IT-25082 Botticino - BS -
Maserati Ghibli V6 Diesel 275 CV
€ 23 000,-- 150 000 km
- 12/2015
- 184 kW (250 hp)
- Ojeté vozidlo
- 1 majitel vozidla
- Automatická
- Diesel
-
5,9 l/100 km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de. -
158 g/km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de.
Obchodník, IT-46030 Pomponesco - Mn
V době největší popularity italských sportovních vozů v 60. letech, když za nápisem Made in Italy, který se spojoval s designem, luxusem a výkonem, stáli čtyři nezávislí výrobci. Každý z nich se snažil profilovat značku pomocí speciální strategie. Lamborghini jako výrobce traktorů založil v roce 1964 svou vlastní výrobu automobilů s agresivním designem, s cílem stát se výrobcům nejrychlejších sportovních automobilů na světě. Ferrari, jako již etablovaná značka, se ve spolupráci s Fiatem snažili uvést na trh kromě série 365 i cenově dostupný startovací model Dino. Nováček De Tomaso vsadil na výrobu vysoce výkonných závodních automobilů založených na amerických technologiích. Čtvrtým a nejstarším výrobcem byla založena v roce 1914 pěti bratry Maserati stejnojmenná firma na výrobu sportovních automobilů. Maserati kladli důraz na tradiční Gran Turismo v klasickém stylu a začátkem 60. let se vůči konkurenci prosadili čtyřdveřovým (Ital. Quattroporte) sportovním automobilem. Čtyřmístné sedany řady Maserati Quattroporte se poprvé objevily v roce 1963, a byl to jediný model značky, který přežil všechny změny majitelů společnosti. Poté, co byla společnost v 70. letech prodána Citroënu a o deset let později konkurenční firmě De Tomaso, převzal v roce 1993 tradiční společnost z Boloně koncern Fiat.
Klasické kupé a kabriolety od Maserati
První Maserati určený pro silniční provoz uvedli Italové na trh v malých sériích v roce 1947 pod název Maserati A6 jako dvoumístné kupé i jako kabriolet. V pozdních 50. letech následoval Maserati 3500 GT Sebring a na jeho bázi silné kupé Maserati 5000 GT. Oba modely se vyráběly až do poloviny 60. let. Jako nástupce řady GT byl v roce 1963 představen Maserati Mistral ve verzích 2 + 2 místní kupé a kabriolet. Právě tyto modely stály u zrodu série, jejíž modely byly pojmenovány podle větrů.
Větrná éra Maserati
Jako nástupce modelu Sebring uvedl výrobce na trh v roce 1966 nový top model, vybavený motorem V8, s názvem Maserati Ghibli, který se až do roku 1973 vyráběl ve verzích kupé a kabriolet. Po něm následoval model Maserati Khamsin, který se jako kupé vyráběl v letech 1973 až 1982. Karoserie ve formě klínu a sklápěcí světla podtrhovala typické rysy sportovního automobilu 70. let. V modelech Maserati Bora (1972 - 1978) a Maserati Merak, založeném na jeho bázi (1973 - 1982), použil výrobce poprvé koncepci motoru umístěného ve středu. Tyto modely se vyráběly pouze ve verzi kupé. Kromě modelů pojmenovaných jmény větrů, vyráběli Maserati i modely, kterým dávali názvy závodních tras, například: kupé Maserati Indy (1969 - 1975) a Maserati Kyalami (1976 - 1983).
Období Maserati Biturbo
V době, kdy firmu, nacházející se v krizi, odkoupila společnost De Tomaso, změnil nový majitel koncepci a začal vyrábět vozy značky Maserati s biturbo pohonem. Top modely ve výrobním programu byly kupé Maserati Shamal (1989 - 1996) a Maserati Karif (1988 - 1992). Po několika desetiletích se znovu začal vyrábět Maserati s otevřenou střechou po názvem Maserati Spyder. Se záměrem rozšířit společnost se do modelové řady dostala i vozidla nižších tříd. Poprvé se začaly vyrábět rozměrově menší sportovní sedany střední třídy Maserati Biturbo v sériích 200 a 400.
Nové modelové řady Maserati
Strategie zaměřená na výrobu vozů střední třídy nebyla ekonomicky úspěšná, ale novému majiteli, společnosti Fiat, se v 90. letech podařilo vzkřísit staré úspěchy značky. V roce 2003 byl na trh uveden model Maserati Quattroporte páté generace jako zcela přepracovaná varianta klasického modelu. V tradici výroby automobilů kupé pokračovala společnost modelem Maserati 3200 GT (1998 - 2001) a modelem s lakonickým názvem Maserati Coupe. V roce 2007 uvedla společnost na trh novou sérii s názvem Maserati Gran Turismo. V rámci této série spatřily světlo světa modely Maserati Spyder (2001 - 2007), a později Gran Cabrio.
Přehled odkazů k přesměrování
- Maserati 222
- Maserati 224
- Maserati 228
- Maserati 3200
- Maserati 418
- Maserati 420
- Maserati 4200
- Maserati 422
- Maserati 424
- Maserati 430
- Maserati Biturbo
- Maserati Coupe
- Maserati Ghibli
- Maserati GranCabrio
- Maserati GranSport
- Maserati GranTurismo
- Maserati Indy
- Maserati Karif
- Maserati Levante
- Maserati MC12
- Maserati Merak
- Maserati Quattroporte
- Maserati Racing
- Maserati Shamal
- Maserati Spyder
- Maserati TC