Aktuální nabídky pro Fiat
-
Fiat 500e 500e 3+1 3+1 23,65 kWh
€ 19 900,-- 400 km
- 09/2023
- 43 kW (58 hp)
- Ojeté vozidlo
- - (Majitelé)
- Automatická
- Elektro
- - (l/100 km)
-
0 g/km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de.
Soukromé, IT-54033 Carrara -
Fiat 500e
€ 21 500,-- 12 000 km
- 06/2021
- 43 kW (58 hp)
- Ojeté vozidlo
- - (Majitelé)
- Automatická
- Elektro
- - (l/100 km)
-
0 g/km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de.
Soukromé, IT-41126 Modena -
Fiat 500e 42 kWh Icon
€ 20 800,-- 21 000 km
- 03/2021
- 87 kW (118 hp)
- Ojeté vozidlo
- - (Majitelé)
- Automatická
- Elektro
- - (l/100 km)
-
0 g/km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de.
Soukromé, IT-00047 Roma -
Fiat 500X 1.5 T4 Hybrid 130 CV DCT - PROMO E5
€ 22 350,-Odpočitatelné DPH - - km
- - (První registrace)
- 96 kW (131 hp)
- Nový vůz
- - (Majitelé)
- Poloautomatická
- Elektro/Benzín
-
5,6 l/100 km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de. -
120 g/km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de.
Obchodník, IT-37040 Zimella - Verona - VR -
Fiat Tipo SW 1.6 mjt Lounge s&s 120cv my19
€ 9 900,-- 98 000 km
- 12/2019
- 88 kW (120 hp)
- Ojeté vozidlo
- - (Majitelé)
- Man. převodovka
- Diesel
-
4,6 l/100 km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de. -
116 g/km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de.
Soukromé, IT-25030 Azzano mella -
Fiat 500X 1.5 T4 Hybrid 130 CV DCT - PROMO E5
€ 22 150,-Odpočitatelné DPH - - km
- - (První registrace)
- 96 kW (131 hp)
- Nový vůz
- - (Majitelé)
- Poloautomatická
- Elektro/Benzín
-
5,6 l/100 km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de. -
120 g/km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de.
Obchodník, IT-37040 Zimella - Verona - VR -
Fiat Panda Panda 1.3 mjt 16v VAN compreso iva
€ 8 600,-Odpočitatelné DPH - 61 000 km
- 05/2017
- 70 kW (95 hp)
- Ojeté vozidlo
- - (Majitelé)
- Man. převodovka
- Diesel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Soukromé, IT-57020 Bibbona -
Fiat Freemont Freemont 2.0 mjt 16v Lounge 4x4 170cv auto
€ 14 500,-- 163 000 km
- 09/2014
- 125 kW (170 hp)
- Ojeté vozidlo
- 2 majitelů vozidla
- Automatická
- Diesel
-
7,3 l/100 km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de. - - (g/km)
Soukromé, IT-10034 CHIVASSO -
Fiat 500e 500e 3+1 Icon
€ 23 800,-- 15 400 km
- 09/2022
- 43 kW (58 hp)
- Ojeté vozidlo
- - (Majitelé)
- Automatická
- Elektro
- - (l/100 km)
-
0 g/km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de.
Soukromé, IT-31048 San Biagio di C.ta
Italská radost ze života s moderním designem, kompaktní konstrukce a nízká cena - to je Fabbrica Italiana Automobili Torino , krátce FIAT neboli v češtině „Italská automobilka Turín“. Podobně jako název Audi (lat. "Poslouchej!"), má také Fiat latinský význam a znamená „ ať se stane ”. Tak „se stala“ společnost v 50. letech prodejem modelů Seicento a Cinquecento součástí italského hospodářského zázraku. Dnešní modely, jako je Fiat Panda, Punto III, nástupce Stilo - Bravo a nová verze Fiat 500 neboli 500L nad kterými srdce zaplesá. V roce 1987 o sobě dal vědět Fiat Croma - první osobní vůz poháněný naftou s přímým vstřikováním. Také v současné době si Italové vytyčili s alternativními pohony, 95% recyklací součástek ze starých vozidel a s eco:Drive konceptem jasný cíl směrem k ekologicky šetrné budoucnosti na čtyřech kolech. Kromě automobilového průmyslu je tento průmyslový obr činný také ve výrobě kolejových vozidel, lodních motorů a motorů letadel, k tomu se přidala i oblast elektrárenské technologie a angažovanost v bankovnictví a pojišťovnictví. Zde zjistíte, jak se to stalo:
Domovem Fiatu je od 1. července 1899 čtvrté největší město na západě Itálie. K osmi zakládajícím členům patří Giovanni Agnelli, zakladatel dynastie Agnelli, která charakterizuje osud Fiatu až do dnešních dnů. Jako startovní kapitál dalo 30 akcionářů k dispozici sumu v celkové hodnotě 800 000 lir. Pouhý rok po založení sjel první Fiat s názvem 3,5 HP z pásu - těžko uvěřit: model tehdy neměl ani zpátečku. Stejně sporý jako původní počet 150 zaměstnanců bylo i přibližně 30 vozidel z prvního roku výroby. Nicméně to nezabránilo Fiatu krátce po založení zažít první závodní úspěchy: S Corsou s 24 HP, která byla představena v roce 1902, Vincenzo Lancia vyhrál závod Sassi-Superga, ve druhém Giro d'Italia vytvořil Giovanni Agnelli s Fiatem 8 HP nový rekord.
Počet zaměstnanců se zvýšil do roku 1906 až na 2 500, dvě třetiny produkce jsou určeny pro export. Fiat je na cestě k růstu a oslavuje zejména dovoz do Spojených států, který přinesl rychlé úspěchy. Také triumfy v automobilových závodech pokračují: Fiat 300 HP Record , prezentovaný v roce 1911 byl vyroben s cílem vytvořit nový světový rychlostní rekord. Vozidlo s výkonem až 290 koní zdolalo již tehdy rychlost 200 km/h.
20. až 60.léta: Fiat uhání do světa
Po vzoru značky Ford, průkopníka v sériové výrobě, obnovuje Giovanni Agnelli, nyní prezident Fiat, ve 20. letech automobilovou výrobu a začíná od nuly. S modely Torpedo a Spider Fiat dosáhl ve 30. letech rekordních prodejů. Nicméně největší úspěch byl zaznamenán v 60. letech. S modely Fiat 124 a Fiat 127 a Fiat 128, které získaly v letech 1969 a 1971 titul Evropský automobil roku, bylo dosaženo skvělých prodejních čísel.
V 60. letech Fiat převzal hned několik renomovaných automobilek: V roce 1966 Fiat získal podíl ve Ferrari, v roce 1969 Lancii, která se dostala do finančních potíží. Spolupráce s Ferrari se brzy začala projevovat na nových modelech Fiat, jako je Fiat Dino kupé a nový Spider.
Modely Fiat zaplnily nejen italské ulice, ale staly se součástí pouliční scény celé Evropy, také severní a jižní Ameriky. Výroba probíhala v globálním měřítku. Modely Fiat byly vyráběny na základě licence v Turecku, Polsku, bývalém Sovětském svazu a ve Španělsku, rozšířené výrobní závody byly hlavně v Jižní Americe.
70. léta: Fiat začíná pociťovat krizi
Od poloviny 70. let se ocitá firma v krizi, která nabývá stále více znepokojivých rozměrů, v 80. letech a ani dnes není úplně překonána. Ačkoli Fiat v 50. a 60. letech s výrobou levných vozů pro každého slavil velké úspěchy, v době rostoucích požadavků na kvalitu a velkých technických inovací ze strany konkurentů se Fiat dostal se svou dosavadní výrobní a obchodní politikou do vážných problémů. Vozidla z dílny Fiat byla považována kazivá a nespolehlivá, což sebou v Německu přineslo uštěpačný překlad zkratky Fiat na „Fehler In Allen Teilen“ neboli „vada ve všech součástkách“.
Ránou pro Fiat bylo víceméně nucené stažení z trhu v USA - důvodem byl silný vzestup japonských automobilů: především Toyota se silně etablovala díky energetické krizi v 70. letech a spolu s luxusní dceřinou společností Lexus vytlačila už tak zbídačenou značku Fiat z amerického trhu. Kdysi úspěšné modely Punto a Panda sice stále přitahovaly pozornost - úspěchy předchozích dob však byly nadobro pryč.
Přelom tisíciletí: Fiat bojuje bez přestání
K překonání krize zahájil Umberto Agnelli v roce 2003 - krátce před svou smrtí v roce 2004 - zásadní restrukturalizaci politiky. Fiat následoval od té doby agresivní expanzní postupy, aby si získal nové trhy a získal zpět trhy ztracené. Reorganizace koncernu stále ještě neskončila, současný vývoj je ale většinou pozorovatelů hodnocen kladně. Záchranné operace churavějící skupiny Fiat byly podpořeny finanční injekcí v hodnotě 750 milionů eur od rodiny Agnelli. Slibné nové nebo revidované modely přinesly nový impuls a měly splňovat náročné požadavky na kvalitu. Tak nový Fiat Panda dosáhl v roce 2004 na ocenění Evropské auto roku.
Fiat dnes: Rehabilitace byla úspěšná
I přes hořké ztráty se Fiatu podařilo udržet si nezávislost až do dneška. Pomohla přitom již tradiční spolupráce s PSA Peugeot Citroën, stejně jako spolupráce s General Motors a Tata Motors. Prodej nových modelů slibně narůstá. Například Grande Punto byl nejprodávanějším autem v Evropě v prvním čtvrtletí roku 2006. Prodej nového Fiatu Bravo (typ 198) předčil v roce 2007/2008 očekávání a nová verze Fiat 500 posílila pozici Fiatu na trhu - Fiat 500 je považován díky svému retro designu za kultovní model.
- Fiat 124 Coupe
- Fiat 124 Spider
- Fiat 126
- Fiat 127
- Fiat 128
- Fiat 130
- Fiat 131
- Fiat 132
- Fiat 133
- Fiat 242
- Fiat 500 Abarth
- Fiat 500
- Fiat 500C Abarth
- Fiat 500C
- Fiat 500L
- Fiat 500X
- Fiat 595 Abarth
- Fiat 600
- Fiat 850
- Fiat 900
- Fiat Albea
- Fiat Argenta
- Fiat Barchetta
- Fiat Brava
- Fiat Bravo
- Fiat Campagnola
- Fiat Cinquecento
- Fiat Coupe
- Fiat Croma
- Fiat Dino
- Fiat Doblo
- Fiat Ducato
- Fiat Duna
- Fiat Fiorino
- Fiat Freemont
- Fiat Grande Punto
- Fiat Idea
- Fiat Linea
- Fiat Marea
- Fiat Marengo
- Fiat Maxi
- Fiat Multipla
- Fiat New Panda
- Fiat Palio
- Fiat Panda
- Fiat Penny
- Fiat Pininfarina Spider i.e.
- Fiat Pininfarina Volumex
- Fiat Pininfarina
- Fiat Punto Evo Abarth
- Fiat Punto Evo
- Fiat Punto
- Fiat Qubo
- Fiat Regata
- Fiat Ritmo
- Fiat Scudo
- Fiat Sedici
- Fiat Seicento
- Fiat Spider Europa
- Fiat Stilo
- Fiat Strada
- Fiat Talento
- Fiat Tempra
- Fiat Tipo
- Fiat Ulysse
- Fiat Uno
- Fiat X 1/9