- Startovní stránka
- Auto
- Maserati
Aktuální nabídky pro Maserati
-
Maserati GranTurismo S 4.7 V8
€ 16 500,-- 74 000 km
- 09/2008
- 323 kW (439 hp)
- Ojeté vozidlo
- - (Majitelé)
- Automatická
- Benzín
-
16,6 l/100 km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de. -
385 g/km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de.
Obchodník, FR-67120 DUPPIGHEIM -
Maserati Levante 3.0 V6 Granlusso 430cv auto
€ 22 000,-- 50 000 km
- 03/2018
- 316 kW (430 hp)
- Ojeté vozidlo
- - (Majitelé)
- Automatická
- Benzín
-
10,9 l/100 km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de. - - (g/km)
Soukromé, IT-80040 San gennaro vesuviano -
Maserati GranTurismo Sport / First Owner
€ 75 900,-- 59 000 km
- 01/2013
- 338 kW (460 hp)
- Ojeté vozidlo
- - (Majitelé)
- Automatická
- Benzín
-
15,5 l/100 km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de. -
360 g/km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de.
Obchodník, BE-8530 Harelbeke -
Maserati MC20
€ 269 900,-Odpočitatelné DPH - 100 km
- - (První registrace)
- 463 kW (630 hp)
- Nový vůz
- - (Majitelé)
- - (Druh převodovky)
- Benzín
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Obchodník, BE-2110 Wijnegem (Antwerpen-Anvers) -
Maserati Ghibli '96
€ 49 950,-- 185 125 km
- 01/1996
- 225 kW (306 hp)
- Ojeté vozidlo
- - (Majitelé)
- Man. převodovka
- Benzín
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Obchodník, BE-9880 Aalter -
Maserati Quattroporte 3.8 V8 GTS Gransport Nerissimo auto
€ 55 000,-- 35 000 km
- 06/2015
- 390 kW (530 hp)
- Ojeté vozidlo
- 1 majitel vozidla
- Automatická
- Benzín
-
10,7 l/100 km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de. -
250 g/km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de.
Soukromé, IT-04100 Latina -
Maserati MC20 3.0 V6 Coupe
€ 220 500,-Odpočitatelné DPH - 1 732 km
- 04/2022
- 463 kW (630 hp)
- Ojeté vozidlo
- - (Majitelé)
- Automatická
- Benzín
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Soukromé, BE-6900 Marche=en-Famenne -
Maserati GranTurismo Sport MC Shift Aut.
€ 64 990,-- 52 000 km
- 04/2015
- 338 kW (460 hp)
- Ojeté vozidlo
- 1 majitel vozidla
- Automatická
- Benzín
-
14,3 l/100 km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de. -
331 g/km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de.
Soukromé, ES-15007 A Coruña -
Maserati GranTurismo 4.2*Leder*Navi*Klima*PDC*Xenon*ALU 20''*MVB
€ 35 999,-- 73 998 km
- 01/2010
- 303 kW (412 hp)
- Ojeté vozidlo
- 2 majitelů vozidla
- Automatická
- Benzín
-
11,9 l/100 km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de. -
330 g/km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de.
Obchodník, DE-13051 Berlin
V době největší popularity italských sportovních vozů v 60. letech, když za nápisem Made in Italy, který se spojoval s designem, luxusem a výkonem, stáli čtyři nezávislí výrobci. Každý z nich se snažil profilovat značku pomocí speciální strategie. Lamborghini jako výrobce traktorů založil v roce 1964 svou vlastní výrobu automobilů s agresivním designem, s cílem stát se výrobcům nejrychlejších sportovních automobilů na světě. Ferrari, jako již etablovaná značka, se ve spolupráci s Fiatem snažili uvést na trh kromě série 365 i cenově dostupný startovací model Dino. Nováček De Tomaso vsadil na výrobu vysoce výkonných závodních automobilů založených na amerických technologiích. Čtvrtým a nejstarším výrobcem byla založena v roce 1914 pěti bratry Maserati stejnojmenná firma na výrobu sportovních automobilů. Maserati kladli důraz na tradiční Gran Turismo v klasickém stylu a začátkem 60. let se vůči konkurenci prosadili čtyřdveřovým (Ital. Quattroporte) sportovním automobilem. Čtyřmístné sedany řady Maserati Quattroporte se poprvé objevily v roce 1963, a byl to jediný model značky, který přežil všechny změny majitelů společnosti. Poté, co byla společnost v 70. letech prodána Citroënu a o deset let později konkurenční firmě De Tomaso, převzal v roce 1993 tradiční společnost z Boloně koncern Fiat.
Klasické kupé a kabriolety od Maserati
První Maserati určený pro silniční provoz uvedli Italové na trh v malých sériích v roce 1947 pod název Maserati A6 jako dvoumístné kupé i jako kabriolet. V pozdních 50. letech následoval Maserati 3500 GT Sebring a na jeho bázi silné kupé Maserati 5000 GT. Oba modely se vyráběly až do poloviny 60. let. Jako nástupce řady GT byl v roce 1963 představen Maserati Mistral ve verzích 2 + 2 místní kupé a kabriolet. Právě tyto modely stály u zrodu série, jejíž modely byly pojmenovány podle větrů.
Větrná éra Maserati
Jako nástupce modelu Sebring uvedl výrobce na trh v roce 1966 nový top model, vybavený motorem V8, s názvem Maserati Ghibli, který se až do roku 1973 vyráběl ve verzích kupé a kabriolet. Po něm následoval model Maserati Khamsin, který se jako kupé vyráběl v letech 1973 až 1982. Karoserie ve formě klínu a sklápěcí světla podtrhovala typické rysy sportovního automobilu 70. let. V modelech Maserati Bora (1972 - 1978) a Maserati Merak, založeném na jeho bázi (1973 - 1982), použil výrobce poprvé koncepci motoru umístěného ve středu. Tyto modely se vyráběly pouze ve verzi kupé. Kromě modelů pojmenovaných jmény větrů, vyráběli Maserati i modely, kterým dávali názvy závodních tras, například: kupé Maserati Indy (1969 - 1975) a Maserati Kyalami (1976 - 1983).
Období Maserati Biturbo
V době, kdy firmu, nacházející se v krizi, odkoupila společnost De Tomaso, změnil nový majitel koncepci a začal vyrábět vozy značky Maserati s biturbo pohonem. Top modely ve výrobním programu byly kupé Maserati Shamal (1989 - 1996) a Maserati Karif (1988 - 1992). Po několika desetiletích se znovu začal vyrábět Maserati s otevřenou střechou po názvem Maserati Spyder. Se záměrem rozšířit společnost se do modelové řady dostala i vozidla nižších tříd. Poprvé se začaly vyrábět rozměrově menší sportovní sedany střední třídy Maserati Biturbo v sériích 200 a 400.
Nové modelové řady Maserati
Strategie zaměřená na výrobu vozů střední třídy nebyla ekonomicky úspěšná, ale novému majiteli, společnosti Fiat, se v 90. letech podařilo vzkřísit staré úspěchy značky. V roce 2003 byl na trh uveden model Maserati Quattroporte páté generace jako zcela přepracovaná varianta klasického modelu. V tradici výroby automobilů kupé pokračovala společnost modelem Maserati 3200 GT (1998 - 2001) a modelem s lakonickým názvem Maserati Coupe. V roce 2007 uvedla společnost na trh novou sérii s názvem Maserati Gran Turismo. V rámci této série spatřily světlo světa modely Maserati Spyder (2001 - 2007), a později Gran Cabrio.
- Maserati 222
- Maserati 224
- Maserati 228
- Maserati 3200
- Maserati 418
- Maserati 420
- Maserati 4200
- Maserati 422
- Maserati 424
- Maserati 430
- Maserati Biturbo
- Maserati Coupe
- Maserati Ghibli
- Maserati GranCabrio
- Maserati GranSport
- Maserati GranTurismo
- Maserati Indy
- Maserati Karif
- Maserati Levante
- Maserati MC12
- Maserati Merak
- Maserati Quattroporte
- Maserati Racing
- Maserati Shamal
- Maserati Spyder
- Maserati TC