- Startovní stránka
- Auto
- Maserati
Aktuální nabídky pro Maserati
-
Maserati Levante 3.8 V8 GTS 530cv auto
€ 24 700,-- 20 000 km
- 11/2020
- 390 kW (530 hp)
- Ojeté vozidlo
- - (Majitelé)
- Automatická
- Benzín
-
13,1 l/100 km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de. - - (g/km)
Obchodník, IT-27029 Vigevano - Pv -
Maserati Ghibli Ghibli 3.0 430cv
€ 13 900,-- 68 000 km
- 07/2018
- 316 kW (430 hp)
- Ojeté vozidlo
- 1 majitel vozidla
- Automatická
- Benzín
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Soukromé, IT-71036 Lucera -
Maserati Ghibli Modena S Q4
€ 25 700,-- 57 900 km
- 11/2020
- 316 kW (430 hp)
- Ojeté vozidlo
- 1 majitel vozidla
- Automatická
- Benzín
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Obchodník, IT-36022 Cassola - Vicenza - Vi -
Maserati Biturbo 2.5 200ch
€ 4 990,-- 94 000 km
- 12/1984
- 198 kW (269 hp)
- Ojeté vozidlo
- - (Majitelé)
- Man. převodovka
- Benzín
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Obchodník, FR-06600 Antibes -
Maserati GranTurismo S Aut.
€ 52 500,-- 55 000 km
- 09/2009
- 323 kW (439 hp)
- Ojeté vozidlo
- - (Majitelé)
- Automatická
- Benzín
-
16,6 l/100 km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de. -
387 g/km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de.
Soukromé, ES-29670 Marbella -
Maserati Biturbo 3.0 V6 Biturbo 630ch
€ 349 900,-Odpočitatelné DPH - 38 km
- 07/2023
- 470 kW (639 hp)
- Ojeté vozidlo
- 1 majitel vozidla
- Automatická
- Benzín
- - (l/100 km)
-
265 g/km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de.
Obchodník, FR-31130 TOULOUSE -
Maserati MC20
€ 239 580,-Odpočitatelné DPH - 850 km
- 10/2022
- 463 kW (630 hp)
- Ojeté vozidlo
- 1 majitel vozidla
- Automatická
- Benzín
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Obchodník, BE-8820 TORHOUT -
Maserati Coupe 4.2 cambiocorsa
€ 30 000,-- 55 000 km
- 09/2002
- 287 kW (390 hp)
- Ojeté vozidlo
- - (Majitelé)
- Poloautomatická
- Benzín
-
16 l/100 km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de. - - (g/km)
Soukromé, IT-24122 Bergamo -
Maserati Ghibli 3.0 V6 bt S 410cv auto
€ 45 000,-- 6 991 km
- 07/2014
- 301 kW (409 hp)
- Ojeté vozidlo
- - (Majitelé)
- Poloautomatická
- Benzín
-
10,4 l/100 km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de. - - (g/km)
Soukromé, IT-28921 Verbania
V době největší popularity italských sportovních vozů v 60. letech, když za nápisem Made in Italy, který se spojoval s designem, luxusem a výkonem, stáli čtyři nezávislí výrobci. Každý z nich se snažil profilovat značku pomocí speciální strategie. Lamborghini jako výrobce traktorů založil v roce 1964 svou vlastní výrobu automobilů s agresivním designem, s cílem stát se výrobcům nejrychlejších sportovních automobilů na světě. Ferrari, jako již etablovaná značka, se ve spolupráci s Fiatem snažili uvést na trh kromě série 365 i cenově dostupný startovací model Dino. Nováček De Tomaso vsadil na výrobu vysoce výkonných závodních automobilů založených na amerických technologiích. Čtvrtým a nejstarším výrobcem byla založena v roce 1914 pěti bratry Maserati stejnojmenná firma na výrobu sportovních automobilů. Maserati kladli důraz na tradiční Gran Turismo v klasickém stylu a začátkem 60. let se vůči konkurenci prosadili čtyřdveřovým (Ital. Quattroporte) sportovním automobilem. Čtyřmístné sedany řady Maserati Quattroporte se poprvé objevily v roce 1963, a byl to jediný model značky, který přežil všechny změny majitelů společnosti. Poté, co byla společnost v 70. letech prodána Citroënu a o deset let později konkurenční firmě De Tomaso, převzal v roce 1993 tradiční společnost z Boloně koncern Fiat.
Klasické kupé a kabriolety od Maserati
První Maserati určený pro silniční provoz uvedli Italové na trh v malých sériích v roce 1947 pod název Maserati A6 jako dvoumístné kupé i jako kabriolet. V pozdních 50. letech následoval Maserati 3500 GT Sebring a na jeho bázi silné kupé Maserati 5000 GT. Oba modely se vyráběly až do poloviny 60. let. Jako nástupce řady GT byl v roce 1963 představen Maserati Mistral ve verzích 2 + 2 místní kupé a kabriolet. Právě tyto modely stály u zrodu série, jejíž modely byly pojmenovány podle větrů.
Větrná éra Maserati
Jako nástupce modelu Sebring uvedl výrobce na trh v roce 1966 nový top model, vybavený motorem V8, s názvem Maserati Ghibli, který se až do roku 1973 vyráběl ve verzích kupé a kabriolet. Po něm následoval model Maserati Khamsin, který se jako kupé vyráběl v letech 1973 až 1982. Karoserie ve formě klínu a sklápěcí světla podtrhovala typické rysy sportovního automobilu 70. let. V modelech Maserati Bora (1972 - 1978) a Maserati Merak, založeném na jeho bázi (1973 - 1982), použil výrobce poprvé koncepci motoru umístěného ve středu. Tyto modely se vyráběly pouze ve verzi kupé. Kromě modelů pojmenovaných jmény větrů, vyráběli Maserati i modely, kterým dávali názvy závodních tras, například: kupé Maserati Indy (1969 - 1975) a Maserati Kyalami (1976 - 1983).
Období Maserati Biturbo
V době, kdy firmu, nacházející se v krizi, odkoupila společnost De Tomaso, změnil nový majitel koncepci a začal vyrábět vozy značky Maserati s biturbo pohonem. Top modely ve výrobním programu byly kupé Maserati Shamal (1989 - 1996) a Maserati Karif (1988 - 1992). Po několika desetiletích se znovu začal vyrábět Maserati s otevřenou střechou po názvem Maserati Spyder. Se záměrem rozšířit společnost se do modelové řady dostala i vozidla nižších tříd. Poprvé se začaly vyrábět rozměrově menší sportovní sedany střední třídy Maserati Biturbo v sériích 200 a 400.
Nové modelové řady Maserati
Strategie zaměřená na výrobu vozů střední třídy nebyla ekonomicky úspěšná, ale novému majiteli, společnosti Fiat, se v 90. letech podařilo vzkřísit staré úspěchy značky. V roce 2003 byl na trh uveden model Maserati Quattroporte páté generace jako zcela přepracovaná varianta klasického modelu. V tradici výroby automobilů kupé pokračovala společnost modelem Maserati 3200 GT (1998 - 2001) a modelem s lakonickým názvem Maserati Coupe. V roce 2007 uvedla společnost na trh novou sérii s názvem Maserati Gran Turismo. V rámci této série spatřily světlo světa modely Maserati Spyder (2001 - 2007), a později Gran Cabrio.
- Maserati 222
- Maserati 224
- Maserati 228
- Maserati 3200
- Maserati 418
- Maserati 420
- Maserati 4200
- Maserati 422
- Maserati 424
- Maserati 430
- Maserati Biturbo
- Maserati Coupe
- Maserati Ghibli
- Maserati GranCabrio
- Maserati GranSport
- Maserati GranTurismo
- Maserati Indy
- Maserati Karif
- Maserati Levante
- Maserati MC12
- Maserati Merak
- Maserati Quattroporte
- Maserati Racing
- Maserati Shamal
- Maserati Spyder
- Maserati TC