- Startovní stránka
- Auto
- Mazda
- Mazda RX-7
Mazda RX-7 v přehledu
Zde najdete obsáhlý přehled informací o automobilu Mazda RX-7 včetně nejdůležitějších charakteristik, typu motoru, výbavy a dalších důležitějších informací o tomto modelu. Přečtěte si více
Aktuální nabídky pro Mazda RX-7
-
Mazda RX-7 RX7 Turbo Sequential
€ 79 990,-- 22 000 km
- 05/1993
- 177 kW (241 hp)
- Veterán
- - (Majitelé)
- Man. převodovka
- Benzín
-
0,0 l/100 km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de. - - (g/km)
Obchodník, ES-08340 Vilassar de Mar -
Mazda RX-7 RX-7 1. Hand
€ 19 900,-- 85 000 km
- 02/1987
- 110 kW (150 hp)
- Veterán
- 1 majitel vozidla
- Man. převodovka
- Benzín
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Obchodník, DE-73441 Bopfingen -
Mazda RX-7 Turbo Cabrio
€ 14 900,-- 167 000 km
- 03/1992
- 147 kW (200 hp)
- Ojeté vozidlo
- 2 majitelů vozidla
- Man. převodovka
- Benzín
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Obchodník, DE-55288 Udenheim -
Mazda RX-7 Turbo
€ 9 500,-- 184 000 km
- 01/1988
- 133 kW (181 hp)
- Ojeté vozidlo
- - (Majitelé)
- Man. převodovka
- Benzín
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Soukromé, NL-6717ax Ede -
Mazda RX-7 RX7 Tbo Sport Birotor
€ 50 500,-- 130 000 km
- 07/1997
- 177 kW (241 hp)
- Ojeté vozidlo
- 3 majitelů vozidla
- Man. převodovka
- Benzín
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Soukromé, FR-91150 Etampes -
Mazda RX-7 RX-7 Turbo
€ 50 000,-- 79 000 km
- 02/1997
- 206 kW (280 hp)
- Ojeté vozidlo
- 2 majitelů vozidla
- Man. převodovka
- Benzín
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Soukromé, BE-3140 Keerbergen -
Mazda RX-7 SA + gereviseerd 12a
€ 3 750,-- 123 456 km
- 05/1979
- 80 kW (109 hp)
- Ojeté vozidlo
- - (Majitelé)
- - (Druh převodovky)
- Benzín
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Soukromé, NL-2671zn Naaldwijk -
Mazda RX-7 RX-7 fd 1997 Typ-R
€ 42 000,-- 115 000 km
- 09/1997
- 133 kW (181 hp)
- Ojeté vozidlo
- 2 majitelů vozidla
- Man. převodovka
- Benzín
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Soukromé, DE-33129 Delbrück -
Mazda RX-7 RX7 Turbo Sequential
€ 33 000,-- 80 469 km
- 04/1992
- 133 kW (181 hp)
- Ojeté vozidlo
- - (Majitelé)
- Man. převodovka
- Benzín
-
0,0 l/100 km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de. - - (g/km)
Soukromé, ES-08540 Centelles
-
Mazda RX-7 RX7 Turbo Sequential
€ 79 990,-- 22 000 km
- 05/1993
- 177 kW (241 hp)
- Veterán
- - (Majitelé)
- Man. převodovka
- Benzín
-
0,0 l/100 km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de. - - (g/km)
Obchodník, ES-08340 Vilassar de Mar
-
Mazda RX-7 RX-7 1. Hand
€ 19 900,-- 85 000 km
- 02/1987
- 110 kW (150 hp)
- Veterán
- 1 majitel vozidla
- Man. převodovka
- Benzín
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Obchodník, DE-73441 Bopfingen
-
Mazda RX-7 Turbo Cabrio
€ 14 900,-- 167 000 km
- 03/1992
- 147 kW (200 hp)
- Ojeté vozidlo
- 2 majitelů vozidla
- Man. převodovka
- Benzín
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Obchodník, DE-55288 Udenheim
-
Mazda RX-7 Turbo
€ 9 500,-- 184 000 km
- 01/1988
- 133 kW (181 hp)
- Ojeté vozidlo
- - (Majitelé)
- Man. převodovka
- Benzín
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Soukromé, NL-6717ax Ede
-
Mazda RX-7 RX7 Tbo Sport Birotor
€ 50 500,-- 130 000 km
- 07/1997
- 177 kW (241 hp)
- Ojeté vozidlo
- 3 majitelů vozidla
- Man. převodovka
- Benzín
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Soukromé, FR-91150 Etampes
-
Mazda RX-7 RX-7 Turbo
€ 50 000,-- 79 000 km
- 02/1997
- 206 kW (280 hp)
- Ojeté vozidlo
- 2 majitelů vozidla
- Man. převodovka
- Benzín
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Soukromé, BE-3140 Keerbergen
-
Mazda RX-7 SA + gereviseerd 12a
€ 3 750,-- 123 456 km
- 05/1979
- 80 kW (109 hp)
- Ojeté vozidlo
- - (Majitelé)
- - (Druh převodovky)
- Benzín
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Soukromé, NL-2671zn Naaldwijk
-
Mazda RX-7 RX-7 fd 1997 Typ-R
€ 42 000,-- 115 000 km
- 09/1997
- 133 kW (181 hp)
- Ojeté vozidlo
- 2 majitelů vozidla
- Man. převodovka
- Benzín
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Soukromé, DE-33129 Delbrück
-
Mazda RX-7 RX7 Turbo Sequential
€ 33 000,-- 80 469 km
- 04/1992
- 133 kW (181 hp)
- Ojeté vozidlo
- - (Majitelé)
- Man. převodovka
- Benzín
-
0,0 l/100 km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de. - - (g/km)
Soukromé, ES-08540 Centelles
Zatímco německé automobilky se v pozdních 70. letech po ukončení výroby NSU Ro80 s technikou Wankelových motorů rozloučily, snažil se japonský výrobce Mazda v 50. letech o vylepšení této jednotky, vyvinuté inženýrem Felixem Wankelem. Zejména u sportovních vozů, u kterých došlo ke snížení hmotnosti, zaznamenali Japonci u Wankelových motorů velké výhody, proto v roce 1967 vyvinuli kupé Mazda Cosmo - první sériově vyráběný automobil s touto technologií na trhu. Wankelovy motory se ukázaly ve srovnání s konvenčními jednotkami jako kompaktnější a lehčí, ideální pro malá sportovní kupé, která tak při relativně nízkém výkonu dosáhnou požadovaného zrychlení. I přes vyšší spotřebu benzínu u Wankelových motorů se Mazda rozhodla tuto techniku nasadit v roce 1971 i v řadě RX. Na tuto tradici se navázalo také u kupé Mazda RX-7, které bylo vyráběno v letech 1978 až 2002 po tři generace.
Svižné jízdní vlastnosti sportovního vozu v prvním kupé Mazda XR-7
Když se Mazda RX-7 dostala v roce 1978 poprvé na silnici, přesvědčilo toto kupé se špičatou přídí a sklopnými světlomety výkonem, který byste za normálních okolností našli ve sportovní třídě za mnohem vyšší ceny. Wankelův motor o objemu 1,2 litru dosahoval výkonu 77 kW (105 koní), který tomuto bezmála tunovému kupé umožnil nejvyšší rychlost téměř 200 km/h. A za necelých devět sekund zrychlil model z nuly na sto. V roce 1981 u Mazdy XR-7 proběhl menší facelift, při kterém se nezměnil ani klínovitý tvar, ani skládací světlomety, které se mezitím staly poznávacím znakem značky. Změny byly ovšem provedeny u výkonu motoru. Wankelův motor nové Mazdy RX-7 nyní nabídnul výkon 85 kW (115 koní), díky čemuž došlo k lepšímu zrychlení a vyšší maximální rychlosti. Nejvýkonnější model, představený v roce 1984, dosahoval s Wankelovým motorem o objemu 1,3 litru výkonu až 101 kW (137 koní).
Druhá generace Mazdy XR-7 je k dispozici jako kupé a kabriolet
Ve druhé generaci Mazdy XR-7 (1986 - 1991) byl tento sportovní vůz, populární díky svým jízdním vlastnostem, přemístěn a nyní nabízen vedle kupé také jako kabriolet s látkovou střechou. Mazda XR-7 vyrostla do délky až 4,31 metru a nabídla oběma pasažérům více prostoru a pohodlí. To ale znamená, že lehce zaoblené tělo vážilo téměř 400 kilogramů. Pro lepší jízdní komfort byly také provedeny změny na podvozku a zavěšení, které předtím působily sportovněji. Co se týče motoru, k dostání byl základní model o objemu 1,3 litru a o výkonu 110 kW (150 koní), nejvýkonnější model s turbo motorem měl výkon 132 kW (180 koní). Nejlepší verze zrychlila z nuly na sto jen za něco málo přes sedm sekund a dosahovala maximální rychlosti 230 km/h. Následně vyráběný kabriolet z roku 1988 byl vybaven rovněž přeplňovaným motorem o výkonu 147 kW (200 koní) a dokázal se dostat až na 235 km/h.
Zvýšení výkonu u Mazdy RX-7 díky technologii twin-turbo od roku výroby 1991
Zpět ke kořenům nekompromisního sportovního kupé - tak znělo motto při vývoji nejnovější generace Mazdy XR-7, která v Japonsku sjížděla z linky v letech 1991 - 2002. Konstruktéři výrazně snížili hmotnost kupé - ve srovnání s předchůdcem téměř o sto kilogramů. Vnějšími rysy bylo zadní křídlo a kulatá přední část, která se inspirovala designem úspěšné roadster výrobní série Mazdy MX. Pod kapotou nejvýkonnějšího modelu Mazdy XR-7 se nacházel Wankelův dvojitý přeplňovaný motor o výkonu až 206 kW (280 koní), který kupé vytáhl až na 250 km/h a umožnil zrychlení z nuly na sto za 5,9 sekundy.