Aktuální nabídky pro Mazda
-
Mazda 3 1.6 Comfort PDC Webasto Webasto Klimaautomatik
€ 1 290,-- 220 000 km
- 10/2006
- 77 kW (105 hp)
- Ojeté vozidlo
- - (Majitelé)
- Man. převodovka
- Benzín
-
7,2 l/100 km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de. - - (g/km)
Obchodník, DE-14554 Seddiner See -
Mazda RX-8 Revolution
€ 4 500,-- 80 000 km
- 01/2006
- 141 kW (192 hp)
- Ojeté vozidlo
- 3 majitelů vozidla
- Man. převodovka
- Benzín
-
10,6 l/100 km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de. -
267 g/km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de.
Obchodník, DE-98693 Ilmenau -
Mazda 6 Kombi CD 150 Attraction NAVI LIMITER PARKHILFE
€ 6 590,-- 154 082 km
- 12/2014
- 110 kW (150 hp)
- Ojeté vozidlo
- - (Majitelé)
- Man. převodovka
- Diesel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Obchodník, AT-8143 Dobl bei Lieboch -
Mazda CX-3 SKYACTIV-G 150
€ 14 490,-- 57 214 km
- 09/2015
- 110 kW (150 hp)
- Ojeté vozidlo
- 1 majitel vozidla
- Automatická
- Benzín
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Obchodník, DE-25421 Pinneberg -
Mazda 2 🟢1.4 DIESEL 68CV
€ 2 950,-- 181 263 km
- 10/2009
- 50 kW (68 hp)
- Ojeté vozidlo
- 2 majitelů vozidla
- Man. převodovka
- Diesel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Obchodník, BE-6150 Anderlues -
Mazda CX-5 2.2 SKYACTIV-D Prime-Line
€ 5 985,-- 175 674 km
- 05/2012
- 110 kW (150 hp)
- Ojeté vozidlo
- - (Majitelé)
- Man. převodovka
- Diesel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Obchodník, DE-77855 Achern -
Mazda 5 1.8 I Manuale * 7 POSTI *
€ 5 500,-- 149 117 km
- 02/2010
- 85 kW (116 hp)
- Ojeté vozidlo
- - (Majitelé)
- Man. převodovka
- Benzín
-
7,5 l/100 km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de. -
179 g/km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de.
Obchodník, IT-23014 Andalo Valtellino - Sondrio - So -
Mazda MX-30 35,5kWh GTE
€ 14 922,-Odpočitatelné DPH - 30 000 km
- 11/2020
- 107 kW (145 hp)
- Ojeté vozidlo
- 1 majitel vozidla
- Automatická
- Elektro
- - (l/100 km)
-
0 g/km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de.
Obchodník, AT-4663 Laakirchen -
Mazda CX-30 2.0L e-Skyactiv-G M Hybrid 2WD Exclusive Line
€ 23 900,-Odpočitatelné DPH - 1 km
- 10/2024
- 90 kW (122 hp)
- Vozidlo staré jeden rok
- - (Majitelé)
- Man. převodovka
- Elektro/Benzín
-
5,1 l/100 km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de. -
116 g/km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de.
Obchodník, IT-25124 Brescia - Bs
Ve srovnání s velkými automobilkami je Mazda malý výrobce. Japonci se ale po desetiletí museli vypořádat s giganty automobilového průmyslu, jsou to právě oni, kdo stojí za znovuzrozením roadsteru. Kromě toho se automobilka z Hirošimy se svými malými cenově dostupnými automobily s nízkou spotřebou orientuje na jednotlivce a rodiny. Ale s vozidly od Mazdy - ať už ojetými nebo novými – si užijete i legraci: "Zoom-Zoom" neříkají jen malé děti svým autíčkům, ale i dospělí modelům Mazda.
Populární modely Mazda, které Vám dopřejí potěšení z jízdy
Zoom-Zoom. Takový je již od přelomu tisíciletí slogan Mazdy. Od ojetých automobilů po nové vozy, japonská automobilka je synonymem pro potěšení z jízdy za příjemné ceny. Zoom-Zoom znamená radost a nadšení , Zoom-Zoom je až dětská radost z pohybu. Jak vážně to Mazda vlastně myslí? To ukazují naše nej ojeté modely: Japonská automobilka si je vědoma svých hodnot a potěšení z jízdy bere vážně. Smrtelně vážně. Zoom-Zoom.
Mazda CX-3 : V sérii mini-SUV je Mazda CX-3 velmi ojedinělá: malý vůz s velkými ambicemi. V interiéru příliš místa není, zato se ale nabízí hodně terénní optiky pro městské nomády. CX-3 ale přesto holduje neformální eleganci. Tělo má pohodlný zakřivený tvar, vnitřek má přitom jednoduchý atraktivní a moderní design. První generace byla prezentována v roce 2014, navzdory omezenému výběru verzí motoru (dva benzínové s výkonem 120 a 150 koní, u dieselových motorů 105 koní) na Vás čeká potěšení z jízdy.
Mazda CX-5 : CX-5 je stejně jako její mladší bratr SUV, které je však vhodné spíše na výlety do kopcovitého kamenitého terénu.Toto SUV bylo představeno v roce 2011. Mazdu CX-5 charakterizují výkonné motory s výkonem až 175 koní, dokonce i u ojetých vozů je přesnost řízení a pevnost podvozku v naprostém pořádku. Jak karoserie, tak i převodovka a podvozek jsou nově vyvinuty - výjimka v automobilovém průmyslu. Díky inovativní technologii Skyactive spotřebuje CX-5 méně paliva než jeho přímí konkurenti.
Mazda 6 : Bitevní loď, vytvořena pro malé piráty a velké objevitele, to je model Mazda 6, který byl představen v roce 2002. V současné době je k dostání již třetí generace tohoto rodinného vozu Mazda. Dokonce i ojeté motory, dosahující výkonu až 260 koní, Mazdě dělají dobrou pověst: zrychlení, maximální rychlost a spotřeba paliva jsou pravidelně ohodnoceny dobrými známkami. Ve třetí generaci byl poprvé představen systém I-Eloop: Dokáže během brzdění nastřádat energii a tu použit při zrychlení.
Malá a chytrá Mazda slaví úspěchy celosvětově
I když to německé automobilky z Wolfsburgu, Ingolstadt a Sindelfingen vidí jinak: Velikost v automobilovém průmyslu nemusí nutně znamenat úspěch. Šikovnost a dobré načasování jsou přinejmenším stejně důležité. V Mazdě využili úspěšně obě tyto ctnosti, a to navzdory někdy obtížné situaci na světovém trhu. Avšak i přes všechny překážky se Mazda drží mezi velikány v branži- také proto, že se společnost za svou více než 90letou historii naučila dosáhnout více s málem.
Mazda začíná jako výrobce korkových náhražek
Mazda byla založena pod názvem Toyo Cork Kogyo Co. Ltd. Stalo se tak na konci ledna 1920 v japonském městě Hirošima. Doslova znamená Toyo Kogyo "továrna Východu" , vyrábí se zde, jak prostřední část názvu napovídá, korek. Přesněji řečeno: náhrada korku z místních rostlin, která se používá v rozrůstajícím se průmyslu Japonska jako tmel, ale musí se draze dovážet z Evropy. V průběhu 20.let se situace zásobování zlepšila. Toyo Kogyo škrtá Cork ze jména a zaměřuje se na strojírenství.
Automobilová historie Mazdy začíná na počátku 30.let
Prvním projektem je od roku 1930 nákladní tříkolka na motorový pohon, která je o rok později vyráběna sériově pod názvem Mazda-GO Značka je pojmenovaná po starověkém Perském bohu světla - Ahura Mazda. Japonci v něm vidí symbol společného původu východní a západní kultury. Podobnost názvu se jménem tehdejšího prezidenta společnosti Jujiro Matsuda není náhodná. Nákladní kola jsou natolik úspěšná, že Toyo Kogyo v roce 1936 představuje nové logo: Vystylizované M jako Mazda, křídla jako symbol dynamiky společnosti.
Region kolem Hirošimy se ukázal jako ideální místo na založení automobilky. Místní výrobci oceli a stavitelé lodí zásobují Toyo Kogyo materiálem a odborným personálem. V roce 1940 je představen první prototyp vozu , ovšem druhá světová válka zabránila sériové výrobě. Společnost je zapojena do japonského obranného průmyslu. Svržení atomové bomby na Hirošimu Američany znamená dočasný konec automobilového průmyslu v regionu. Až od roku 1950 je obnovena výroba tří- a čtyřkolových nákladních vozů.
Až po 15 letech od konce druhé světové války Mazda vyrábí automobil
Nový začátek automobilové produkce se datuje v roce 1960. První model je malé dvoumístné auto R360 , které bylo k dostání i jako verze s automatickou převodovkou. Nejen proto si R360 oblíbili především invalidní řidiči. Ve stejnou dobu probíhala jednání s německou automobilkou NSU, která se o 9 let později spojila s Audi, ohledně licence Wankelova motoru. Výsledkem byla Mazda 110 S Cosmo, která se stala prvním od roku 1967 sériově vyráběným automobilem s Wankelovým motorem.
Toyo Kogya úspěšně vsadila na vývoz. Od roku 1967 byla auta prodávána v Evropě, od roku 1970 ve Spojených státech. V Německu byly modely Mazda k dostání od roku 1972. V současné době společnost obsazuje 10. místo v žebříčku největších automobilek. V roce 1984 došlo k finálnímu přejmenování na Mazda Motor Corporation – japonsky: Matsuda K.K. Vrcholem v roce 1989 bylo uvedení MX-5. Cenově příznivý roadster se postaral o rozruch a stal se základem modelové řady Mazda.
Mazda 40 let úzce spolupracuje s americkou automobilkou Ford
V letech 1970 až 2010 Mazda úzce spolupracovala s automobilovým koncernem Ford. Ke vstupu Američanů vedly finanční problémy na konci 60.let. Tato spolupráce vyústila ve společně vyvinuté platformy nebo pomoc při vývoji nových modelů vozidel. Po finanční krizi v roce 2008 Ford výrazně snížil svůj podíl. Mazda nyní opět využívá vlastní silné stránky: Není nutné dělat všechno jako ti „velcí“, ale zaměřit se na úspěšné segmenty, jako jsou SUV nebo kabriolety.
Kultovní klasika od Mazdy: MX-5 oživila celou třídu vozidel
První generace MX-5 od Mazdy je brána mezi nadšenci ojetých vozů jako kultovní klasika. Jaký další model vlastní výroby se může pyšnit tím, že se zasloužil o obnovu „vymírající“ třídy vozidel, v tomto případě roadsteru, a že se nemocný pacient - včetně lékaře – cítí lépe? Tento sportovní vůz se prodal přibližně 950.000 krát a dodnes je celosvětově nejúspěšnějším roadsterem.
Tajemství úspěchu: "Jimba Ittai" - spojení koně a jezdce. MX-5 nabízí autentickou jízdu a požitek z ní. Pohon předních kol se zadním motorem, lehké tělo, sportovní oblý design s dvěma výraznými sklápěcími světlomety - prvky, které udělaly z MX-5 hotový hit. Úspěch se zakládá v neposlední řadě na nízké nástupní ceně, kterou dodnes Mazda vyžaduje. Dobře udržované vozy první generace jsou proto k dostání za relativně nízké ceny.
MX-5 generace | Období výroby | Výkon motoru | Maximální rychlost |
---|---|---|---|
Typ NA | 1989-1998 | 115-130 PS | 185-197 km/h |
Typ NB | 1998-2005 | 110-139 PS | 190-208 km/h |
Typ NC | 2005-2015 | 126-160 PS | 200-215 km/h |
Typ ND | seit 2015 | 131-160 PS | 204-214 km/h |
Přehled odkazů k přesměrování
- Mazda 121
- Mazda 2
- Mazda 3
- Mazda 323
- Mazda 5
- Mazda 6
- Mazda 626
- Mazda 929
- Mazda Atenza
- Mazda Axela
- Mazda B 2500
- Mazda B 2600
- Mazda Bongo
- Mazda BT-50
- Mazda Capella
- Mazda CX-3
- Mazda CX-5
- Mazda CX-7
- Mazda CX-9
- Mazda Demio
- Mazda E
- Mazda Familia
- Mazda Millenia
- Mazda MPV
- Mazda MX-3
- Mazda MX-5
- Mazda MX-6
- Mazda Pick Up
- Mazda Premacy
- Mazda Protege
- Mazda RX-7
- Mazda RX-8
- Mazda Tribute
- Mazda Xedos 6
- Mazda Xedos