- Startovní stránka
- Auto
- Mazda
- Mazda RX-7
Mazda RX-7 v přehledu
Zde najdete obsáhlý přehled informací o automobilu Mazda RX-7 včetně nejdůležitějších charakteristik, typu motoru, výbavy a dalších důležitých informací o tomto modelu. Přečtěte si více
Aktuální nabídky pro Mazda RX-7
-
Mazda RX-7 TYPE-R BATHURST 2002
€ 40 000,-- 10 400 km
- 12/2001
- 206 kW (280 hp)
- Ojeté vozidlo
- - (Majitelé)
- Man. převodovka
- Benzín
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Soukromé, DE-15537 Erkner -
Mazda RX-7 FD3S Single Turbo
€ 37 950,-- 49 571 km
- 01/1997
- 195 kW (265 hp)
- Ojeté vozidlo
- - (Majitelé)
- Man. převodovka
- Benzín
- - (l/100 km)
-
0 g/km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de.
Obchodník, NL-7903 AS HOOGEVEEN -
Mazda RX-7 FD3S
€ 40 000,-- 76 000 km
- 01/1992
- 176 kW (239 hp)
- Ojeté vozidlo
- - (Majitelé)
- Man. převodovka
- Benzín
- - (l/100 km)
-
1 g/km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de.
Soukromé, IT-62019 Recanati -
Mazda RX-7 Type RS
€ 48 000,-- 82 000 km
- 01/2001
- 206 kW (280 hp)
- Ojeté vozidlo
- - (Majitelé)
- Man. převodovka
- Benzín
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Obchodník, FR-67000 STRASBOURG -
Mazda RX-7 OMOLOGATA ACI - Pronta pista
€ 48 000,-- 1 km
- 01/1993
- 294 kW (400 hp)
- Ojeté vozidlo
- - (Majitelé)
- Man. převodovka
- Benzín
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Obchodník, IT-25124 Brescia - BS -
Mazda RX-7 2JZ
€ 77 700,-- 71 000 km
- 01/1992
- 386 kW (525 hp)
- Ojeté vozidlo
- - (Majitelé)
- Man. převodovka
- Benzín
-
5 l/100 km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de. -
420 g/km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de.
Soukromé, IT-20100 Mi -
Mazda RX-7 RX7 Turbo
€ 47 000,-- 104 000 km
- 10/1993
- 309 kW (420 hp)
- Veterán
- - (Majitelé)
- Man. převodovka
- Benzín
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Soukromé, ES-08850 Barcelona -
Mazda RX-7 FD3S Turbo
€ 75 000,-- 98 000 km
- 04/1993
- 180 kW (245 hp)
- Ojeté vozidlo
- - (Majitelé)
- Man. převodovka
- Benzín
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Soukromé, BE-9340 Lede -
Mazda RX-7 RX7 Turbo Sequential
€ 38 990,-- 110 000 km
- 05/1995
- 177 kW (241 hp)
- Ojeté vozidlo
- - (Majitelé)
- Man. převodovka
- Benzín
-
0 l/100 km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de. - - (g/km)
Soukromé, ES-46015 Valencia
Zatímco německé automobilky se v pozdních 70. letech po ukončení výroby NSU Ro80 s technikou Wankelových motorů rozloučily, snažil se japonský výrobce Mazda v 50. letech o vylepšení této jednotky, vyvinuté inženýrem Felixem Wankelem. Zejména u sportovních vozů, u kterých došlo ke snížení hmotnosti, zaznamenali Japonci u Wankelových motorů velké výhody, proto v roce 1967 vyvinuli kupé Mazda Cosmo - první sériově vyráběný automobil s touto technologií na trhu. Wankelovy motory se ukázaly ve srovnání s konvenčními jednotkami jako kompaktnější a lehčí, ideální pro malá sportovní kupé, která tak při relativně nízkém výkonu dosáhnou požadovaného zrychlení. I přes vyšší spotřebu benzínu u Wankelových motorů se Mazda rozhodla tuto techniku nasadit v roce 1971 i v řadě RX. Na tuto tradici se navázalo také u kupé Mazda RX-7, které bylo vyráběno v letech 1978 až 2002 po tři generace.
Svižné jízdní vlastnosti sportovního vozu v prvním kupé Mazda XR-7
Když se Mazda RX-7 dostala v roce 1978 poprvé na silnici, přesvědčilo toto kupé se špičatou přídí a sklopnými světlomety výkonem, který byste za normálních okolností našli ve sportovní třídě za mnohem vyšší ceny. Wankelův motor o objemu 1,2 litru dosahoval výkonu 77 kW (105 koní), který tomuto bezmála tunovému kupé umožnil nejvyšší rychlost téměř 200 km/h. A za necelých devět sekund zrychlil model z nuly na sto. V roce 1981 u Mazdy XR-7 proběhl menší facelift, při kterém se nezměnil ani klínovitý tvar, ani skládací světlomety, které se mezitím staly poznávacím znakem značky. Změny byly ovšem provedeny u výkonu motoru. Wankelův motor nové Mazdy RX-7 nyní nabídnul výkon 85 kW (115 koní), díky čemuž došlo k lepšímu zrychlení a vyšší maximální rychlosti. Nejvýkonnější model, představený v roce 1984, dosahoval s Wankelovým motorem o objemu 1,3 litru výkonu až 101 kW (137 koní).
Druhá generace Mazdy XR-7 je k dispozici jako kupé a kabriolet
Ve druhé generaci Mazdy XR-7 (1986 - 1991) byl tento sportovní vůz, populární díky svým jízdním vlastnostem, přemístěn a nyní nabízen vedle kupé také jako kabriolet s látkovou střechou. Mazda XR-7 vyrostla do délky až 4,31 metru a nabídla oběma pasažérům více prostoru a pohodlí. To ale znamená, že lehce zaoblené tělo vážilo téměř 400 kilogramů. Pro lepší jízdní komfort byly také provedeny změny na podvozku a zavěšení, které předtím působily sportovněji. Co se týče motoru, k dostání byl základní model o objemu 1,3 litru a o výkonu 110 kW (150 koní), nejvýkonnější model s turbo motorem měl výkon 132 kW (180 koní). Nejlepší verze zrychlila z nuly na sto jen za něco málo přes sedm sekund a dosahovala maximální rychlosti 230 km/h. Následně vyráběný kabriolet z roku 1988 byl vybaven rovněž přeplňovaným motorem o výkonu 147 kW (200 koní) a dokázal se dostat až na 235 km/h.
Zvýšení výkonu u Mazdy RX-7 díky technologii twin-turbo od roku výroby 1991
Zpět ke kořenům nekompromisního sportovního kupé - tak znělo motto při vývoji nejnovější generace Mazdy XR-7, která v Japonsku sjížděla z linky v letech 1991 - 2002. Konstruktéři výrazně snížili hmotnost kupé - ve srovnání s předchůdcem téměř o sto kilogramů. Vnějšími rysy bylo zadní křídlo a kulatá přední část, která se inspirovala designem úspěšné roadster výrobní série Mazdy MX. Pod kapotou nejvýkonnějšího modelu Mazdy XR-7 se nacházel Wankelův dvojitý přeplňovaný motor o výkonu až 206 kW (280 koní), který kupé vytáhl až na 250 km/h a umožnil zrychlení z nuly na sto za 5,9 sekundy.