- Startovní stránka
- Auto
- Porsche
Aktuální nabídky pro Porsche
-
Porsche Taycan Taycan 4 Cross Turismo - ACC - Bose - panorama
€ 59 995,-- 49 159 km
- 05/2022
- 280 kW (381 hp)
- Ojeté vozidlo
- 1 majitel vozidla
- Automatická
- Elektro
- - (l/100 km)
-
0 g/km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de.
Obchodník, BE-2870 Puurs -
Porsche Taycan Performance battery - ACC - Bose - gekoelde zetels
€ 55 995,-Odpočitatelné DPH - 49 367 km
- 08/2021
- 280 kW (381 hp)
- Ojeté vozidlo
- 1 majitel vozidla
- Automatická
- Elektro
- - (l/100 km)
-
0 g/km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de.
Obchodník, BE-2870 Puurs -
Porsche Taycan 4 S Performance Battery Plus
€ 53 900,-- 67 122 km
- 10/2020
- 420 kW (571 hp)
- Ojeté vozidlo
- 1 majitel vozidla
- Poloautomatická
- Elektro
- - (l/100 km)
-
0 g/km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de. -
27,0 kWh/100 km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de.
Obchodník, DE-23795 Bad Segeberg -
Porsche Macan 4 EV 100KW/22"RS/AIR/CHRONO/PANO/ACC/DISPL/BOSE
€ 102 900,-Odpočitatelné DPH - 9 096 km
- 04/2025
- 300 kW (408 hp)
- Ojeté vozidlo
- - (Majitelé)
- Automatická
- Elektro
- - (l/100 km)
-
0 g/km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de.
Obchodník, BE-9910 Aalter -
Porsche Macan /RFK/KLAPPEN AGA/PANO/BOSE/SPORT CHRONO
€ 42 690,-- 11 728 km
- 07/2018
- 185 kW (252 hp)
- Ojeté vozidlo
- 1 majitel vozidla
- Automatická
- Benzín
-
8,9 l/100 km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de. - - (g/km)
Obchodník, DE-57482 Wenden -
Porsche Macan S Diesel Leder-Paket* Kamera
€ 32 900,-- 144 900 km
- 04/2015
- 190 kW (258 hp)
- Ojeté vozidlo
- - (Majitelé)
- Automatická
- Diesel
-
6,3 l/100 km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de. -
167 g/km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de.
Obchodník, DE-23795 Bad Segeberg -
Porsche Cayenne 3.6 GPL
€ 22 000,-- 160 000 km
- 01/2012
- 180 kW (245 hp)
- Ojeté vozidlo
- 1 majitel vozidla
- Automatická
- LPG
-
11,2 l/100 km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de. -
236 g/km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de.
Obchodník, IT-46030 Pomponesco - Mn -
Porsche Macan S *PANO*Bi XENON*PDLS*SPuR*20
€ 29 999,-- 161 500 km
- 01/2016
- 190 kW (258 hp)
- Ojeté vozidlo
- 2 majitelů vozidla
- Automatická
- Diesel
-
6,3 l/100 km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de. - - (g/km)
Obchodník, DE-50171 Kerpen -
Porsche Boxster 2.7i PDK Full leather Sport lower sust Black Pack
€ 45 900,-- 42 500 km
- 05/2013
- 195 kW (265 hp)
- Ojeté vozidlo
- - (Majitelé)
- Automatická
- Benzín
-
7,7 l/100 km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de. -
180 g/km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de.
Obchodník, BE-9870 Zulte
Základní stavební kámen nejziskovější automobilky na světě položil Ferdinand Porsche (1875-1951) již v roce 1897. Mladý inženýr a řidič testovacích vozů představil elektromobil Porsche na výstavě v Paříži. Za použití tehdy průkopnického nábojového motoru u elektrokola Porsche sklidilo ve světě slávu. Poté byl tento Rakušan činný mimo jiné ve společnosti Daimler Motoren, kde se podílel na konstrukci obou sportovních vozů Mercedes SS a SSK s kompresorem.
V roce 1931 Ferdinand Porsche založil ve Stuttgartu konstrukční kancelář Porsche a položil tak základní kámen dnešního Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG. Tato inženýrská společnost vyrobila mimo jiné závodní vůz pro Auto Union a také se podílela na konstrukci Volkswagenu (s názvem VW 38 neboli Porsche Typ 60 - předchůdce Volkswagenu Brouk, který byl však vyroben až po válce). Kromě toho vznikl v tomto období vyhledávaný sběratelský kousek - Porsche Traktor Diesel.
Syn Ferdinanda Porsche Ferry Porsche převzal v roce 1947 předsednictví firmy po svém otci. Nejen že navrhl a vyvinul v roce 1948 švábském Gmündu "první pravé Porsche", Porsche 356/1, roadster se slitinovou karoserií na základě VW dílů, ale také samotný Porsche erb. Ferdinand Porsche junior formoval tento mladý koncern a vydláždil mu tak cestu jako výrobci sportovních vozů.
Rok před smrtí svého otce v roce 1951 se Ferry rozhodl přesídlit do Stuttgartu - Zuffenhausenu a získat vlastní výrobní prostory a zařízení: Porsche se stalo nezávislou automobilkou. Aby se značka prezentovala jako skutečný výrobce sportovních vozů, snažil se Ferry, aby se jeho modely proslavily v různých automobilových závodech. V roce 1951 vyhrálo Porsche 356 svůj první mezinárodní závod, 24hodinový závod v Le Mans, po kterém následovala řada dalších úspěchů jiných modelů, jako je Porsche Spyder 550.
Ruku v ruce s řadou mezinárodních závodních úspěchů se také zvýšil prodej nových i starých modelů. 550 Spyder z roku 1953 se díky své závodní popularitě prodával dobře, deset let na to ho následovalo ještě dnes vyhledávané, nezapomenutelné Porsche 911, s karoserií typickou rodině Porsche - design vymyslel Ferryho syn Ferdinand Alexander Porsche. Modely Porsche 914/4 a 914/6 a Porsche 917, které je stále jedním z nejúspěšnějších závodních vozů na světě, byly uvedeny na trh v letech 1969 a 1970.
V roce 1971 vzniklo vývojové centrum ve Weissach, a tak i dnešní Porsche Engineering Group, stoprocentní dceřiná společnost Porsche AG (v roce 1972 bylo Porsche předsednictvím Ferry Porsche přeměněno na akciovou společnost), zodpovědná za vývoj v oblastech karoserie, technologie a zejména technologie motorů.
V roce 1974 bylo uvedeno na trh první Porsche 911 Turbo, modelem 924 Porsche poprvé představilo sportovní auto s koncepcí transaxle, což znamená, že převodovka a pohon jsou umístěny vzadu, motor v přední části. Zahájením výroby „velkého“ Porsche 928 s lehkým slitinovým motorem V8, hliníkovým podvozkem a koncepcí transaxle se v roce 1977 zdařil jediný sportovní vůz, který byl zvolen Autem roku.
Porsche Group 80. let byla poznamenána závodními úspěchy modelu 956 a v roce 1988 řadou 911 Carrera která vznikla k 25. výročí Porsche 911. Technické inovace jako třícestný katalyzátor, elektronicky řízený pohon všech čtyř kol nebo Tiptronic, čtyřstupňová automatická převodovka, patřily u různých modelů ke standardní výbavě.
Po pouhých třech a půl letech výzkumu a vývoje začala v roce 1996 výroba roadsteru s motorem uprostřed - Porsche Boxster. Úspěšný model Porsche 911 byl znovu a znovu zdokonalován: V roce 1995 dostal bi-turbo motor a palubní diagnostický systém, v roce 1997 vodou chlazený šestiválcový boxer motor. V roce 1998 zemřel Ferry Porsche a od jeho smrti neměli v důsledku tahanice o pravomoc žádní rodinní příslušníci dovolenou účast v předsednictví. V roce 1999 byl postaven nový výrobní závod v Lipsku, kde se dnes vyrábí Porsche Cayenne, Porsche Cayman a Porsche Carrera GT.
Na přelomu tisíciletí sbíral tento výrobce sportovních vozů jeden rekordní výsledek za druhým, k čemuž přispělo především Porsche Cayenne, které vyrovnalo pokles prodejů Boxsteru a 911. V hospodářském roce 2007/2008 Porsche vykazovalo dokonce zisk 8,57 miliard eur, který byl před zdaněním vyšší než obrat.
V červnu 2007 byla provozní činnost Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG zařazena do dceřiné společnosti Porsche Automobile Holding SE. Nově vytvořený holding vede kromě toho k nabytí podílu ve Volkswagen AG ve výši aktuálně 50,76 procent kmenových akcií. Cílem je zvýšit podíl s výhradou ekonomických podmínek roku 2009 na 75 procent, a tím si uvolnit cestu k ovládací smlouvě.
Doprovázeno bylo víceúrovňové převedení většiny na Volkswagen spory s vládou Dolního Saska o zákon VW, jakož i kritikou stylu vedení generálního ředitele a neshodami ohledně složení společné rady zaměstnanců. Turbulence v důsledku nízkého prodeje se vystupňovala na podzim roku 2008, kdy se dočasně obchodovalo s kmenovými akciemi VW v hodnotě asi 1000 eur na burze. Zároveň nezůstalo ani Porsche ušetřeno dopadů globální finanční krize a očekává pokles tržeb o zhruba 14 procent oproti předchozímu roku.
Nicméně na konci ledna 2009 po třech letech výstavby v sídle společnosti ve Stuttgartu-Zuffenhausenu bylo otevřeno Muzeum Porsche, postavené vídeňským architektem Deluganem Meisslem, jehož hodnota se odhaduje na zhruba 100 milionů eur; v září je zahájen prodej páté výrobní řady, čtyřdveřového Gran Turismo Panamera.
Přehled odkazů k přesměrování
- Porsche 356
- Porsche 911
- Porsche 912
- Porsche 914
- Porsche 918
- Porsche 924
- Porsche 928
- Porsche 930
- Porsche 944
- Porsche 959
- Porsche 962
- Porsche 964
- Porsche 968
- Porsche 991
- Porsche 993
- Porsche 996
- Porsche 997
- Porsche Boxster
- Porsche Carrera GT
- Porsche Cayenne
- Porsche Cayman
- Porsche Macan
- Porsche Panamera
- Porsche Seria 911
- Porsche Targa