- Startovní stránka
- Auto
- Bugatti
- Bugatti Veyron
Bugatti Veyron v přehledu
Zde najdete obsáhlý přehled informací o automobilu Bugatti Veyron včetně nejdůležitějších charakteristik, typu motoru, výbavy a dalších důležitých informací o tomto modelu. Přečtěte si více
Aktuální nabídky pro Bugatti Veyron
-
Bugatti Veyron 16.4 Super Sport
€ 2 677 500,-Odpočitatelné DPH - 6 100 km
- 06/2011
- 883 kW (1 201 hp)
- Ojeté vozidlo
- 2 majitelů vozidla
- Automatická
- Benzín
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Obchodník, DE-74385 Pleidelsheim -
Bugatti Veyron Grand Sport *Geneva Motorshow 2012 Edition*
€ 2 975 000,-Odpočitatelné DPH - 16 761 km
- 02/2014
- 882 kW (1 199 hp)
- Ojeté vozidlo
- 3 majitelů vozidla
- Automatická
- Benzín
-
23,1 l/100 km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de. -
539 g/km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de.
Obchodník, DE-50171 Kerpen -
Bugatti Veyron Grand Sport|VITESSE SUSPENSION|SERVICENEU
€ 1 999 990,-Odpočitatelné DPH - 29 500 km
- 03/2015
- 736 kW (1 001 hp)
- Ojeté vozidlo
- 2 majitelů vozidla
- Automatická
- Benzín
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Obchodník, DE-90439 Nürnberg -
Bugatti Veyron
€ 2 200 000,-- 27 700 km
- 07/2007
- 736 kW (1 001 hp)
- Ojeté vozidlo
- - (Majitelé)
- Automatická
- Benzín
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Obchodník, DE-50171 Kerpen
U sportovního vozu tohoto typu s prodejní cenou ve výši jednoho milionu euro se nedá vždy počítat se ziskem. Náklady na technický vývoj jsou příliš vysoké, vyrobených sérií je pak pomálu. Italští výrobci automobilů, kteří v tomto segmentu zaujímají vedoucí pozici, v posledních desetiletích ztrácejí svou ekonomickou nezávislost a představují se jako prestižní značky velkých společností, jako je Fiat s Ferrari a Maserati. Wolfsburský koncern Volkswagen byl od roku 1998 vedle turínské automobilové dynastie druhým hráčem na trhu automobilových superlativů. Nástupem Lamborghini, kde měla dceřiná společnost VW Audi hlavní slovo, si automobilka z Dolního Saska zajistila i obchodní název francouzsko-italské automobilové legendy Bugatti. V historickém výrobním závodě v alsaském Molsheimu založil VW novou továrnu. V roce 2005 bylo v Alsasku poprvé po téměř půl století vyrobeno sportovní auto pod značkou Bugatti Veyron.
Projekt Bugatti a honba VW za rekordem
Tento model, vymyšlený inženýry a designéry VW, byl pojmenován po závodním jezdci Pierrovi Veyronovi, který pro Bugatti nasbíral četné úspěchy ve 30. letech. Volba názvu a odkaz na motosport zdůrazňovaly, co měl nový majitel v plánu: modelem Bugatti Veyron měl vzniknout výjimečný automobil, který měl sbírat rekordy a vyzařovat image Volkswagenu. Jediný ústupek jízdní normalitě: vůz musel splňovat technické podmínky pro silniční povolení. Neboť i když měl mít projekt Bugatti původně ukázkový charakter, Wolfsburští přesto výhledově plánovali prodej menší série o 300 kusech.
Bugatti Veyron je se 407 km/h jedno z nejrychlejších kupé na světě
Bugatti Veyron možná na první pohled nepůsobilo jako nositel nových technologií, dvoumístné kupé nicméně dokázalo, že Volkswagen byl i bez Porsche schopen vyvinout osvědčené závodní postupy. Jádrem modelu Bugatti Veyron s mohutným čumákem a pohonem na všechna čtyři kola byl dvojitý vidlicový motor se 16 válci a 8 litry, vyvinutý exkluzivně pro tento model, který mobilizoval 736 kW (1001 koní). Maximální rychlost činila 407 km/h. Tato hodnota z Veyronu učinila jeden z nejrychlejších sériově vyráběných vozů na světě. Jeho tah umožňují čtyři turbodmychadla, s jejichž pomocí tento vůz z uhlíkového vlákna zrychlí za 7,3 sekundy z nuly na 200 km/h. Netrvalo více než 2,5 sekundy, než řidič Bugatti Veyron dosáhl stokilometrové rychlosti. Speciální pneumatiky, nastavitelný zadní spoiler a hydraulika, která vyrovnává karoserii Veyronu při vyšších rychlostech, zaručují bezpečné ovládání v extrémních situacích. Poněkud lhostejně na nás působí přístup tohoto závodního stroje k životnímu prostředí: s 960 g emisí/km CO2 v městském provozu a spotřebou až 100 litrů na 100 kilometrů při plném zatížení, má Bugatti Veyron na účtě také jeden negativní rekord.